Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، شبکه المیادین نوشت، «زینب سلیمانی»، در این پیام اظهار داشت «درود از روح شهید حاج قاسم سلیمانی به ملت مسلمان، مقاوم و مظلوم فلسطین و به رهبران و مجاهدان نبرد شمشیر قدس مخصوصا شمشیر بران اسلام، فرمانده عزیز ابوخالد محمد الصیف.»

وی افزود «در عین اینکه ما حملات اسرائیل به خانواده خود را در مسجدالاقصی، سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه محکوم می‌کنیم، با افتخار و عزت در حمایت از اراده ملت پرغرور ایستاده‌ایم که اشغالگران را شکست می‌دهند و هیبتشان را می‌شکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
«زینب سلیمانی»، در بخش دیگری گفت «روح حاج قاسم اکنون خرسند و آرام است؛ ما فرزندان جمهوری اسلامی و پیروان مکتب حاج قاسم همچنان بر عهد خود در حمایت از شما هستیم تا پیروزی نهایی محقق و رژیم غاصب از ذره ذره خاک فلسطین محو شود.»

کد خبر 601513 برچسب‌ها زینب سلیمانی فلسطین - غزه سردار سلیمانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زینب سلیمانی فلسطین غزه سردار سلیمانی زینب سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به اهداف صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد سه موشک از لبنان به سمت پایگاه‌های صیهونیستی در الجلیل غربی (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شده است.

خبرنگار الجزیره افزود: عصر امروز هفت موشک نیز از جنوب لبنان به سمت پایگاه صهیونیستی «الزبدین» در مزارع اشغالی شبعا شلیک شده است.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گفت: حزب‌الله یک نقطه در اطراف پایگاه الضهیره را هدف قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند همزمان با این حملات، صدای آژیر خطر در عرب العرامشه، و مناطقی در الجلیل غربی به دلیل احتمال نفوذ یک پهپاد به ‌صدا درآمده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان