Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@06:03:36 GMT

در گفت‌وگوی قالیباف با رئیس مجلس لبنان چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۹۲۰۱

در گفت‌وگوی قالیباف با رئیس مجلس لبنان چه گذشت؟

خبرگزاری فارس: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شوراى اسلامى عصر امروز یکشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) طى تماس تلفنى با نبیه برى رئیس مجلس لبنان، درخصوص تحولات اخیر فلسطین و قدس شریف به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

قالیباف در ابتداى این تماس تلفنى، ضمن تبریک عید سعید فطر، به جنایات اخیر رژیم صهیونیستى در تهاجم به غزه و مسجدالاقصى اشاره کرد و گفت: جنایات اخیر صهیونیست­ها در تهاجم به غزه و قتل کودکان و زنان فلسطینى و بمباران مراکز درمانى و رسانه­اى را قویاً محکوم مى­کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شوراى اسلامى در بخش دیگرى از سخنان خود ضمن محکوم کردن بمباران غزه توسط مزدوران صهیونیست، افزود: جمهورى اسلامى ایران ضمن ابراز انزجار از این جنایات غیر انسانى، اقدامات این رژیم کودک­کش در ممانعت از امداد رسانى کادر درمان به مجروحان فلسطینى را که در زمره جنایت جنگى قلمداد مى­‌شود، به شدت محکوم مى کند و از مجالس کشورهاى اسلامى و    سازمان­هاى بین المللى مى خواهیم تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

قالیباف در پایان این گفت‌وگوى تلفنى نقش مقاومت فلسطینى و مقاومت در منطقه را در مقابله با تجاوزات و اقدامات توسعه طلبانه رژیم جعلى اسرائیل ستود و افزود: صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت و مقاومت را مى فهمند و اگر مقاومت نبود آنها به نسل کشى خود در فلسطین به طور بى شرمانه ادامه مى ­دادند.

نبیه برى، رئیس مجلس لبنان نیز در این مکالمه تلفنى با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستى در روزهاى اخیر گفت: اتفاقات امروز دیگر جنگ میان رژیم صهیونیستى و کشورهاى عربى نیست بلکه جنگ نظامى با مردم غزه از یک سو و جنگ مردم فلسطین در درون سرزمین‌­هاى اشغالى با این رژیم غاصب است.

وى افزود: از ۷۳ سال پیش تاکنون اشغالگرى صهیونیست­ها و مقاومت مردم فلسطین ادامه دارد و ملت فلسطین سرانجام با وحدت، مقاومت و ایمان به پیروزى خواهند رسید و  حقانیت خود را نشان خواهند داد.  

رئیس مجلس لبنان در ادامه این گفتگوى تلفنى ، ضمن قدردانى از مواضع جمهورى اسلامى ایران در حمایت از آرمان مردم مظلوم فلسطین گفت: وضع نابسامان داخلى در رژیم صهیونیستى و بن بست سیاسى نتانیاهو باعث شده تا وى به اقدامات جنایتکارانه فعلى دست بزند.

نبیه برى با انتقاد از عادى سازى روابط برخى کشورهاى عربى با رژیم صهیونیستى گفت: آنها سعى می‌کنند تا با حمایت­‌هاى خود، ننگ بر چهره رژیم صهیونیستى را پاک کنند اما هرگز موفق نخواهند شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف محمدباقر قالیباف رئیس مجلس لبنان رژیم صهیونیستى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم