Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@03:39:35 GMT

سردار آقای گلی را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۹۲۲۶

سردار آقای گلی را از دست داد

غیبت سردار آزمون در هفته پایانی لیگ روسیه باعث شد تا آقای گلی در لیگ این کشور را از دست بدهد.

به گزارش ایمنا، هفته پایانی لیگ روسیه به پایان رسید و تیم فوتبال زنیت که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بود به دیدار تامبوف رفت.

یاران سردار آزمون مقابل تامبوف قعرنشین به برتری پر گل ۵ بر یک رسیدند.

در این مسابقه سردار آزمون ۱۹ گله جایی در ترکیب تیمش نداشت و به جای او آرتم زیوبا هم تیمی‌اش که با ۱۶ گل در رده دوم جدول گلزنان لیگ روسیه قرار داشت، به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتم زیوبا در میان تعجب دست به شگفتی زد و چهار گل در این مسابقه به ثمر رساند تا با پیشی گرفتن از سردار آزمون آقای گل لیگ روسیه شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 494012

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش ایران فوتبال سردار آزمون لیگ روسیه ورزش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سردار آزمون لیگ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر