Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: داور می‌توانست دو پنالتی برای ما بگیرد.

علیرضا اکبرپور بعد از شکست یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت:

تشکر ویژه ای از بازیکنان خوبم می‌کنم که با این شرایط بازی کردند. آمدن به مسجدسلیمان سخت است و باید دو پرواز از تبریز انجام بدهیم و نیمی از راه را هم باید با اتوبوس بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کرده بودیم از بازیکنان جوان و امیدمان در این بازی استفاده کنیم و از همه آنها تشکر می‌کنم. در مورد بازی باید بگویم در برخی زمان‌ها هم تیم ما و هم تیم نفت خوب کار کرد. به فکری و همکارانش تبریک می‌گویم هم بازیکنان و هم مربی خوبی بوده است و نفت تغییر و تحول داشته است.

وی افزود:

داور باید دو پنالتی برای ما می‌گرفت که یکی از آنها را مطمئن نیستم دور بودم از صحنه اگر این پنالتی‌ها گرفته می‌شد شرایط فرق می‌کرد. 

وی تاکید کرد:

این تیم در نیم فصل اول چنین چیزی نبود و فقط چند بازیکن مانده‌اند. برای این مسابقه هم دست‌مان خیلی خالی بود. فهرست را نگاه می‌کردیم با بازیکن امیدمان 16 نفر بودیم و روی نیمکت نفر نداشتیم. این هم برمی‌گردد که مربیان قبلی که آمده بودند وبه بازیکنانی رضایت نامه دادند و رفته‌اند و ما هم نمی‌توانستیم بازیکن جذب کنیم و سعی کردیم از بازیکنان امیدمان استفاده کنیم تا خودشان را نشان بدهند.

اکبرپور در مورد اینکه ماندن تیم در لیگ برتر سخت است و این مساله ریسک بزرگی برای شماست، گفت:

یکبار این سوال را جواب دادم و من از تیم ماشن سازی رشد کردم و به فوتبال کشور معرفی شدم و بخاطر ماشین سازی هم آمدم تا هر کمکی از دستم بر بیاید انجام بدهم می‌دانستم و خیلی ها می‌گفتند که سخت است که این تیم در لیگ برتر بماند اما دینی به ماشین سازی ریشه دار دارم و قدیمی ترین تیم شمال غرب کشور است و زمانی که من در این تیم بازی می‌کردم بهترین تیم شهرستانی شدیم حریفان هم از تیم ما می‌ترسند و هم دوستش دارند. آمده‌ام کمک کنم و هر وقت نتوانیم کمک کنیم می‌رویم.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با محمد نوری: دوست داشتم پست علی کریمی بازی کنم ولی سی چهل نفر جلوی من هستند! آذری جهرمی: آقا فرهاد، گل هایت در تیم ملی را فراموش نمی کنیم! مجیدی مذاکره می کند، باشگاه قرارداد می بندد غیر رسمی؛ جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید در پایان فصل 21-2020 پیش بینی عجیب یک رسانه عربی؛ رونالدو با پیراهن الهلال مقابل استقلال؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف سپاهان می‌رود. در حالی دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند و هنوز شرایط مسابقه را ندارد.

در ۵ بازی اخیر سرخپوشان امیر رفیعی مسئول حفاظت از دروازه سرخپوشان بود و حالا بیرانوند برای جانشینش یک استوری منتشر و از او حمایت کرده است. استایل متفاوت علیرضا بیرانوند در این استوری درخور توجه است.

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟