Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:20:20 GMT

فرار بعد از برادرکشی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۹۴۷۱

پسر جوان که پس از درگیری با برادرش مجروح شده بود در بیمارستان فوت کرد.

به گزارش ایران، ساعت 10 صبح پنجشنبه گذشته مأموران کلانتری 149 امامزاده حسن در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌ها خبر دادند.

بدنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد. در ادامه مشخص شد پسر 36 ساله به خاطر وارد آمدن ضربه چاقو به گردنش به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان تسلیم مرگ می‌شود.

بررسی‌ها نشانی می‌داد که خواهرزاده مقتول او را به بیمارستان رسانده است بنابراین مأموران بلافاصله به تحقیق از پسر جوان پرداختند. او گفت: مقتول و برادرش که 42 سال سن دارد و هر دو دایی‌های من هستند باهم در آپارتمانی در همسایگی ما زندگی می‌کنند.

دو روز قبل متوجه سر و صدا و درگیری بین آنها شدم. خودم را فوراً به آپارتمان آنها رساندم اما با بدن نیمه جان دایی کوچکم در حالی مواجه شدم که چاقویی در گردنش فرو رفته بود دایی دیگرم هم که بسیار ترسیده بود از محل فرار کرد.

با مشخص شدن این موضوع، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت برادر فراری به اتهام جنایت را صادر کرد. تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه این جنایت نیز ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان فرار برادرکشی مجروح قتل نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان

 سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف یک فقره فرار مالیاتی در شهرستان" زاهدان "شده که یک نفر با سوء استفاده از بی سوادی شهروندی برای وی کارت بازرگانی صادر نموده و با آن جهت فرار از مالیات اقدام به تجارت کالا می‌نموده که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی فرار مالیاتی مکشوفه را پس از انجام استعلامات لازم حدود ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه موارد مربوط به تخلفات و جرایم فرار مالیاتی، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • یسنا ربوده شده بود
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • (تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان