Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:50:50 GMT

مازیار: چگونه داور چهارم از ۶۰ متری پنالتی می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۹۵۰۳

مازیار: چگونه داور چهارم از ۶۰ متری پنالتی می‌گیرد؟

به گزارش ایرنا،« اصغر مازیار» پس از پایان بازی پیکان  مقابل سایپا که با تساوی بدون گل به پایان رسید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو تیم با توجه به جایگاهی که در جدول داشتند به سه امتیاز در این مسابقه نیاز داشتند.

وی افزود: برنامه تیمی خوبی داشتیم، از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم اما پیش از این با کارهای تاکتیکی خود به پشت محوطه جریمه حریف رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازیار خاطرنشان کرد: اسمی از تیم و شخصی نمی‌بریم اما نتایجی که در هفته‌های گذشته رخ داده رصد شود و به طور حتم به خیلی از نتایج خواهیم رسید.

تصریح کرد: هر دو تیم فوتبال بازی کردنداما نتیجه بازی را فوتبال رقم نمی‌زند. شاید اشتباه این اتفاق را رقم زده باشد.

وی تاکید کرد: از ابتدای فصل یک پنالتی برای سایپا گرفته نشده است، خطایی که در محوطه جریمه به سود سایپا رخ داد بیرون گرفته شد.

‌مربی سایپا در پایان گفت: حق سایپا نبود که این طور در بازی با پیکان برخورد شود، داوری که در فاصله سه متری نبود خطا را ندید، کمک داور آن را ندید اما داور چهارم از فاصله ۶۰ متری خطا را دید.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال فوتبال باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از ساعت 15 در ورزشگاه امارات به مصاف بورنموث رفته و نیمه نخست را با گل ساکا از روی نقطه پنالتی برنده به رختکن رفت.

گل از روی پنالتی مشکوکی به ثمر رسید که  در دقیقه 40 رخ داد. کای هاورتز در مصاف تک به تک با گلر او را دریبل زد و سپس به زمین افتاد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد ولی بازیکنان بورنموث شدیدا اعتقاد داشتند هاورتز خود را زمین زده و گلر مرتکب خطا نشده است.

صحنه توسط VAR بازبینی شد و کمی بعد تصمیم داور مورد تایید قرار گرفت. در تکرار تصاویر به نظر می رسید هاورتز پای خودش را گیر می اندازد تا سرنگون شود. اینکه گلر در موقعیتی ثابت ایستاده بود و هاورتز انگار داور را فریب می دهد اما هر طور که بود تصمیم داور قبول شد و ساکا نیز آرسنال را پیش انداخت.

این صحنه تا حد زیادی به پنالتی رئال در ال کلاسیکو شباهت داشت. صحنه ای که لوکاس واسکز توسط کوبارسی سرنگون شد و هواداران و بازیکنان بارسا همچنان معتقدند او خودش را به کوبارسی زد تا پنالتی بگیرد و موفق نیز شد.

دیگر خبرها

  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال