Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه خواستار کاهش تنش و پایان خشونت در سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه بدون اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به نوار غزه، حملات راکتی حماس به شهرک‌های صهیونیستی را محکوم کرد.

وی در ادامه به شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در اراضی فلسطینیان اشاره کرد و گفت: «ما با شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغال شده فلسطینیان و اخراج (فلسطینیان از محله الشیخ جراح) قدس مخالفیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر خارجه انگلیس اضافه کرد: «تمامی طرف‌ها باید از تلفات غیرنظامیان جلوگیری کرده و فراتر از آن، ما نیازمند کاهش تنش و پایان خشونت و مسیر سیاسی به صلح هستیم».

وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۹۲ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، در میان شهدا ۳۴ نفر نیز زن بوده و تا کنون بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی مجروح شده‌اند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

مقاومت فلسطینی که از ظهر شنبه موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل آویو آغاز کرده، شب گذشته نیز به موشک‌باران مواضع صهیونیست‌ها ادامه داد.

بنا بر این گزارش، گروه‌های مقاومت در غزه، تعداد بسیار زیادی موشک و راکت به سمت مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند و این‌بار حتی مناطق دورتر از تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند و موشک‌های مقاومت حتی تا نزدیکی «نابلس» و «نتانیا» رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انگلیس کرونا سرزمین اشغالی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه