Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:42:09 GMT

کمالوند: در فوتبال ما نتایج داخل زمین رقم نمی‌خورد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۹۹۸۹

کمالوند: در فوتبال ما نتایج داخل زمین رقم نمی‌خورد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت :در فوتبال ما نتایج داخل زمین رقم نمی‌خورد و باید به این مساله رسیدگی شود.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند بعد از شکست خانگی ۲ بر یک مقابل پیکان اظهار داشت: در مورد چه چیزی باید صحبت کنم. در مورد خطای بازیکنان پیکان که تبدیل به پنالتی برای این تیم شد؟!  الان بردم نشان دادم.دیروز رفتم پیش حاج آقا علیپور کمیته صیانت به حراست فدراسیون فوتبال هم گفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فوتبال نتایج داخل زمین تعیین نمی‌شود. داور چهارم از پنجاه متری اعلام پنالتی کرده و الان هم مشخص است که پنالتی نیست چه کسی باید جواب بدهد؟!  من را هم سر این صحنه اخراج نکرده است و در ۲۱ هفته گذشته یک پنالتی برای سایپا اعلام نشده است. مگر می‌شود چنین چیزی؟! کدام تیم در لیگ ۲۱ هفته پنالتی نزده است.

وی در مورد اینکه با این صحبت‌ها دوباره محروم می‌شوید، گفت: اصلا محروم کنند آقای عزیزی خادم تا آخر عمرم محرومم کنید این چه فوتبالی است به این فوتبال برسید. بازیکن پیکان بازیکن ما را کشیده پنالتی اعلام کرده‌اند. به ناظر داوری نشان دادم می‌خواهند بگویند اشتباه است.  هفته قبل هم همین طور فوتبال این ۴ هفته را بررسی کنید ببینید که چه اتفاقاتی رخ داده است. کارگروه در دو هفته پایانی می‌خواهند تشکیل بدهند در ۲ هفته پایانی همه چیز مشخص است.

کمالوند در مورد اینکه نتایج غیرفوتبالی است، تصریح کرد:  یک سوال دارم. غیر فوتبالی چیست؟ از فاصله ۵۰ متری داور چهارم پنالتی گرفته است. داور فاصله‌اش با صحنه ۵ متر است داور چهارم ۵۰ متر است.  چرا ۲۱ هفته است سایپا پنالتی نزده است مگر چنین چیزی داریم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ دمی‌دهد؟! بگویید تیم سایپا را می‌خواهید بیندازید خیال همه را راحت کنید.

وی در مورد اینکه سراجی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است، گفت: همین دیگر بدبختی ما همین است اول که به این تیم آمدم جو مسموم راه انداختند اول گفتند کمالوند ۱۰-۵ میلیارد گرفته است. قراردادم نصف قرارداد استقلال نبوده بعد ۴ رسانه معاند هم گفتند که مدیرعامل عضو هیات رئیسه فدراسیون است. یکی به داد تیم ما برسد.  کدام هیات رئیسه همه چیز به ضرر ماست حراست فدراسیون، کمیته صیانت افشاریان و عزیزی خادم به داد ما برسد. ببیند کدام تیم ضرر می‌کنند کدام تیم نفع برده. اینکه نمی‌شود؛ بگویید می‌خواهیم سایپا را بیندازید خیال همه را راحت کنیم از فاصله ۵۰ متری داور چهارم پنالتی گرفته است.اگر پنالتی بود دلم نمی‌سوخت.

کمالوند در مورد اینکه منظورش تیم نساجی است عنوان کرد: کاری به هیچ تیمی  ندارم اسم هیچ تیمی را نمی‌برم همه تیم‌ها محترم هستند، فقط سوالم این است در ۲۱ هفته گذشته ۹ پنالتی برای سایپا رخ داده ولی هیچ کدام را نگرفته‌اند چرا مگر ما از کشور دیگری آمده‌ایم. داور چهارم ۵۰ متر فاصله دارد.  بروید فیلم را ببینید آیا پنالتی است؟ اگر می‌خواهید تیم را بیندازید بگویید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین فراز کمالوند تیم فوتبال پیکان باشگاه سایپا داور چهارم ۲۱ هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال

جواد فهیمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در خصوص برخورد ابوالفضل جلالی مدافع استقلال با بازیکن تراکتور در نیمه اول دیدار تراکتور استقلال اظهار کرد: در برخوردی که در محوطه جریمه  و هنگام زدن ضربه کرنر رخ داد ابوالفضل جلالی بازیکن تراکتور را هل داد. بنابراین مرتکب خطا شده ولی داور خطای دیگر بازیکن تراکتور را روی یکی از بازیکنان استقلال گرفت. امیدوارم تصمیم داور ارادی نبوده باشد و برای کنترل بازی تصمیم نگرفته باشد.

کارشناس داوری در خصوص سرنگون شدن مهرداد محمدی در محوطه جریمه تراکتور گفت: هر دو بازیکن تنه به تنه شدند و این یک برخورد عادی در فوتبال است، بنابر این تصمیم داور درست بود و پنالتی روی محمدی رخ نداد.

فهیمی راد در مورد خطای مشکوک به هند پنالتی در محوطه جریمه استقلال عنوان کرد: با توجه به اینکه دست مدافع استقلال در امتداد بدن او بود خطای پنالتی صورت نگرفت و البته داور به صحنه نزدیک بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال