Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر یکشنبه در جلسه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اسلامشهر اظهار داشت: در این کارگروه نمایندگان تمامی دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، جهاد کشاورزی، دادگستری و… حضور خواهند داشت و پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز مهمترین راهبرد این کارگروه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه نظارت‌ها در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز باید بیشتر و جدی تر صورت گیرد گفت: متأسفانه به دلیل برخی موازی کاری‌ها، اعمال نظرات شخصی، رفتارهای تبعیض آمیز برای برخی افراد که در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز فعال هستند امنیت خاطر ایجاد شده که باید اقدامات قاطعی در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلامشهر با اشاره به برگزاری هفتگی جلسات این کارگروه افزود: شهرداران و بخشداران به صورت هفتگی گزارش کامل و جامعی از وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز حوزه کاری خود ارائه خواهند کرد و تمامی اقدامات در زمینه برخورد با ساخت و سازها و… با هماهنگی اداره بازرسی فرمانداری صورت می‌گیرد.

مرسلپور گفت: اجرای کامل قانون حفظ اراضی و باغات، اجرای کامل ماده ۱۰۰ و ماده ۹۹ بررسی آخرین وضعیت حدنگاری اراضی اشخاص حقیقی و حقوقی، تشکیل بانک جامع اراضی با استفاده از داده‌های دریافتی بازدیدهای هفتگی از اراضی شهرستان و ارائه گزارش به فرمانداری، مقام قضائی و سایر اعضا از جمله دیگر وظایف این کارگروه محسوب می‌شود.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: در صورت عدم برخورد به موقع با ساخت و سازهای غیرمجاز و تأخیر در گزارش به مقام قضائی و کارگروه، بالاترین مقام دستگاه مربوطه در قبال ضرر و زیان احتمالی به بیت المال باید پاسخگو باشد تا با معرفی خاطی احتمالی به مراجع قضائی با مسئول مربوطه برخورد قانونی متناسب صورت پذیرد.

وی بر ضرورت معرفی واحدهای مشاور املاک فاقد مجوز و عاملان ساخت و سازهای غیرمجاز توسط بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به دبیرخانه شورای تأمین تاکید کرد و گفت: همچنین شهرداران و بخشداران اقدامات لازم جهت شناسایی مالکان و افرادی که با تخلیه نخاله و آتش زدن درختان، سعی در بایر نشان دادن اراضی کشاورزی به منظور تفکیک غیرقانونی آنها را دارند در دستور کار خواهند داشت.

کد خبر 5213635

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود مرسلپور فرمانداری اسلامشهر ساخت و سازهای غیرمجاز ویروس کرونا انتخابات 1400 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها چالش شایستگی اردبیل شیوع کرونا گرگان ماه رمضان ۱۴۰۰ واکسن کرونا ساخت و ساز غیر مجاز ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ