Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام باشگاه سپاهان پس از انتقادات فراوان دوباره بهرلیست اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری اضافه شد.

خبرگزاری میزان - با اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری قرار است پنجم خرداد ماه برگزار شود و عبدالرحمن قاسمی نافچی، سیدرضا میرابوطالبی، نوربخش عسکری و محمود رشیدی چهار کاندیدایی هستند که باید برای تصدی این سمت رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تعیین زمان برگزاری انتخابات، اعضای مجمع انتخاباتی نیز مشخص شدند اما این تغییرات بلافاصله با واکنش‌های تندی همراه شد تاجایی که سه روز پس از تغییرات در اعضای مجمع، نام باشگاه سپاهان دوباره به لیست حاضرین در مجمع افزوده شد.

تیم دانشگاه آزاد به عنوان قهرمان لیگ جاده یکی از نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی بود اما در اقدامی عجیب باشگاه امیدنیا مشهد به عنوان دومین نماینده در مجمع معرفی شده بود که این موضوع با انتقادهایی تند روبرو شد چراکه با توجه  به قهرمانی سپاهان در لیگ پیست و نایب قهرمانی در لیگ جاده این تیم شایستگی حضور در مجمع انتخاباتی را دارد. با ادامه انتقادات در نهایت امروز فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام کرد که باشگاه سپاهان به جای تیم امیدنیا به عنوان یکی از اعاضی مجمع حضور خواهد داشت.

از همین رو مجتبی داوری در واکنش به اتفاقات اخیر به میزان اظهار داشت: این اتفاق از ابتدا غیر منطقی بود به همین دلیل پس از این تغییرات به حسن رشیدیان، دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری زنگزدم و مراتب گله‌مندی باشگاه سپاهان را به اطلاع فدراسیون رساندم. رشیدیان هم قول پیگیری داد و شاهد بودیم که در نهایت تصمیم‌گیران به اشتباه خود پی بردند و باشگاه سپاهان به عنوان یکی از اعضای حاضر در مجمع حضور خواهد داشت.

مدیر تیم‌های ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: باتوجه به قهرمانی سپاهان در بخش پیست و نایب قهرمانی در بخش چاده انتظار این بود که از اول هم نام این باشگاه به عنوان یکی از نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع باشد چرا که باشگاه سپاهان با تعددرشته‌های ورزشی روبرو است و ضمن حمایت از رشته‌های مختلف انتظار دارد دست اندرکاران امور، به سرمایه و تلاشی که این مجموعه هزینه می‌کند، ارزش قایل شوند. 

 

بیشتر بخوانید: میزبانی: عبور از خط پایان نتیجه خوبی برای دوچرخه‌سواری ایران در المپیک است/ شناختی از کاندیداها ندارم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری سپاهان اصفهان مجتبی داوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری سپاهان اصفهان مجتبی داوری فدراسیون دوچرخه سواری مجمع انتخاباتی باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد