Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@16:33:26 GMT

آلومینیوم در رویای سهمیه آسیایی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۰۵۳۳

تیم آلومینیوم که فصل را به بدترین شکل ممکن شروع کرد حالا یکی از گزینه‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال آلومینیوم اراک در بازی هفته اول لیگ بیستم، سه گل از نساجی مازندران دریافت کرد و اوایل فصل یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آمد. در ادامه شرایط برای این تیم تغییر کرد و اراکی‌ها بر خلاف هفته‌های ابتدایی لیگ برتر، اکنون در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند و علیرضا منصوریان چشم به رده های بالای جدول دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*از واگذاری تا سهمیه آسیایی

آلومینیوم با رسول خطیبی عملکرد مناسبی داشت و امتیازات خوبی جمع کرد. آنها در جدول لیگ بالاتر از استقلال هستند و با وجود هم امتیاز بودن با گل گهر،‌ تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار گرفته اند. هر چند وضعیت تیم آلومینیوم به شکلی است که چند بازی بیشتر از رقبا انجام داده، اما عملکرد شاگردان علیرضا منصوریان در هفته‌های جاری به شکلی بوده که احتمال دارد بتوانند این فرم را تا پایان فصل حفظ کنند و به یک نتیجه‌ی شیرین دست یابند.

تیمی که تا چند هفته پیش بحث واگذاری و خروجش از استان مرکزی مطرح بود، حالا آنقدر خوب کار کرده است که نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ دارد. آنها 17 سال از سطح اول فوتبال ایران دور بوده‌اند و اگر سهمیه آسیایی بگیرند کار بزرگی کرده‌اند.

تلاش بازیکنان و اتحادی که در این تیم بوجود آمد باعث شد در همان زمان مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند تا پایان فصل تیم را در شهر اراک حفظ کند و از واگذاری آن منصرف شوند.

حال باید دید با توجه به نتایجی که این تیم گرفته و سهمیه‌ای که شاید کسب کند آیا برای فصل بعد قصد تیمداری دارند یا همچنان این تیم یکی از گزینه‌های واگذاری است؟

*دغدغه‌ی قراردادها

گویا مسئولان این باشگاه در نیم فصل به برخی بازیکنان قول دادند قرارداد آنها را افزایش دهند، ولی هنوز به وعده خود عمل نکرده‌اند. موضوعی که در دعوای درون استانی بر سر پروژکتور‌های استادیوم امام خمینی (ره) گم شده و مسئولان باشگاه توجهی به آن ندارند. این قضیه می‌تواند شرایط خوب این تیم را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین از حرف های بازیکنان و شنیده های غیررسمی خبر‌های خوبی به گوش نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: امیدوار: با شور و شوقی که به وجود آمده آلومینیوم در اراک می‌ماند

انتهای پیام/

برچسب ها: آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان رسول خطیبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است

ادین ترزیچ از عزم جدی بازیکنانش برای کسب قهرمانی در اروپا گفته است. 

طرفداری | دورتموند تنها 90 دقیقه تا بازگشت به ومبلی به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

پس از پیروزی 1-0 در وستفالن، دورتموند در فرانسه به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت. زردهای آلمان هفته گذشته با ارائه عملکردی بسیار خوب ضمن رقم زدن شبی سخت برای تیم لوئیز انریکه، سهمیه لیگ قهرمانان خودشان را نیز قطعی کردند. آن‌ها مقابل آگزبورگ به بازیکنان اصلی تیم استراحت دادند تا با بهترین شرایط ممکن وارد پارک دو پرنس وارد شوند. ادین ترزیچ با اشاره به شکست دور گروهی مقابل پاری سن ژرمن گفت:

ما در دور گروهی در پاریس شکست خوردیم چون خودمان را پیدا نکرده بودیم. در نقاط مختلفی جرات لازم را نداشتیم. در دو بازی دیگر نشان دادیم که می‌توانیم به نحوی دیگر قابل پاری سن ژرمن بازی کنیم. آن‌ها هفته گذشته کار آسانی مقابل ما نداشتند. ما با اعتماد به نفس بالایی وارد زمین می‌شویم و برای رسیدن به فینال هر کاری انجام خواهیم داد. با این حال، آن‌ها کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. ما برای حریف و وظیفه‌ای که پیش رو داریم احترام قائل هستیم. با توجه به بازیکنان پاری سن ژرمن، 90 دقیقه باید هوشیار باشیم.

پروژه پاری سن ژرمن بر مبنای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بنا نهاده شده است. اما دورتموند هم رویای خودش را دارد و می‌خواهد آن را محقق کند. شباهت‌هایی با نیمه‌نهایی‌های قبلی وجود دارد. من دوست دارم سرنوشت تیم مثل سال 1997 باشد تا 2013! (دورتموند با پیروزی مقابل یوونتوس قهرمان شد) اگر لازم باشد، بازیکنان دورتموند فردا بیش از 20 کیلومتر می‌دوند. ما هدف و رویای بزرگی داریم. 

ما در بازی فردا همه کار خواهیم کرد. برنامه و ایده خوبی داریم. پاریس نسبت به هفته قبل قطعا تیم بهتری خواهد بود اما ما بلیت فینال را می‌خواهیم و در کنار یک دیگر برای آن خواهیم جنگید.  

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رویای شیرین پریشان و دریاچه‌ای که دیگر نیست
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان