Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تساوی 0-0 میلان و کالیاری در هفته سی و هفتم سری آ، استفانو پیولی گفتگویی با خبرنگاران داشت. میلان با این تساوی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به برد در بازی آخر مقابل آتالانتا نیاز دارد.

پیولی در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

فرصتی برای فکر کردن به اتفاقات این بازی نداریم و باید برای بازی آخر آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر کیفیت و سرعت در حد استاندارد خود نبودیم. دو بازی مرگ و زندگی مقابل یوونتوس و سپس تورینو داشتیم که با موفقیت از آنها خارج شدیم. حالا یک بازی مرگ و زندگی دیگر مقابل آتالانتا داریم.

امروز می دانستیم که می توانیم با یک برد، کار را یکسره کنیم و این تصور ایجاد شد که می توانیم با یک بازی زشت هم برنده شویم اما لازم است بدانیم که برای هر امتیاز باید جنگید. مقداری اعتماد به نفس کاذب و البته ترس در تیم وجود داشت.

مقابل کالیاری برنده نشدیم چون توپ را سریع به گردش درنیاوردیم و موقعیت های خطرناک به اندازه کافی خلق نکردیم. در این فصل کارهای بزرگی انجام دادیم اما امشب ناامید هستیم. می دانیم آتالانتا تنها تیمی است که در دوران حضور من در اینجا موفق به بردن آنها نشده ایم. برای غلبه بر آتالانتا به بهترین نمایش خود نیاز داریم.

به نظرم مسجل شدن بقای کالیاری پیش از مسابقه به آنها کمک کرد. تساوی بنونتو-کروتونه به نفع کالیاری بود و باعث شد آنها با ذهنی آزاد و بدون فشار بازی کنند.

مدت ها گفته شد که میلان بدون زلاتان ابراهیموویچ موفق نمی شود. بدون او چند بازی را بردیم و همه گفتند میلان در غیاب زلاتان عملکرد بهتری دارد. هیچ کدام از این نظریات درست نیست. میلان فقط به یک مهاجم مرکزی دیگر در کنار زلاتان نیاز داشت. متاسفانه مانژوکیچ به دلایل مختلف نتوانست به اندازه کافی در کنار تیم باشد.

با توجه به روند پیشرفت میلان و آنچه در طول فصل انجام دادیم، از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، ناامیدی محسوب می شود و ناکامی نیست. قطعا ناکامی و شکست نیست. ما در اینجا پایه های تیم را ایجاد کردیم و در آینده خیلی نزدیک به این رقابت ها می رسیم. در ابتدای فصل، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای ما یک هدف بود و نه یک الزام.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با محمد نوری: دوست داشتم پست علی کریمی بازی کنم ولی سی چهل نفر جلوی من هستند! آذری جهرمی: آقا فرهاد، گل هایت در تیم ملی را فراموش نمی کنیم! مجیدی مذاکره می کند، باشگاه قرارداد می بندد غیر رسمی؛ جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید در پایان فصل 21-2020 پیش بینی عجیب یک رسانه عربی؛ رونالدو با پیراهن الهلال مقابل استقلال؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم