Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@06:38:45 GMT

پیداشدن جسد نوزاد در کیسه زباله!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۰۷۶۶

پیداشدن جسد نوزاد در کیسه زباله!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک عابر پیاده جسد نوزاد تازه متولد شده را در یکی از مناطق کشور هلند پیدا کرد. این نوزاد در حالی که در یک کیسه زباله سبزرنگ قرار داده شده بود در نزدیک پارک «وِرنهوتسبرگ» پیدا شد. این اتفاق روز چهارشنبه و در شمال «برابانت»، استانی در جنوب کشور هلند رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عابر پیاده مشغول قدم زدن در نزدیکی پارک بود که ناگهان توجه اش به این کیسه زباله سبزرنگ جلب شد. وی پس از بررسی و بازکردن کیسه یک نوزاد را در داخل آن پیدا کرد. این مرد بلافاصله با پلیس تماس گرفت و آن‌ها را در جریان قرار داد. این مرد که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های محلی گفت: «می‌دانید، من فقط آرزو می‌کنم که این کودک زجر نکشیده باشد. اگر اینچنین باشد من درخواست عدالت دارم. این از دست دادن غم انگیز است.»

بیشتر بخوانید

سگ قهرمان، جان نوزاد زنده به گور شده را نجات داد! +فیلم

پلیس محلی هلند در خصوص سلامت فیزیکی و روانی مادر کودک ابراز نگرانی کرده است. پس از پیداشدن این کودک مسئولان محلی دستور جستجو در بخش بزرگی از پارک را صادر کردند. ماموران زیادی به محل حادثه اعزام و برای چند ساعت عملیات جستجو در پارک انجام شد. پلیس از سگ‌های ردیاب و هلی کوپتر نیز در عملیات جستجو بهره برد. هنوز هویت این کودک و مادرش مشخص نشده است.

پلیس محلی هلند از افراد محلی درخواست کرده تا اطلاعات خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. پلیس همچنین از مادر کودک خواسته تا خود را معرفی نماید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولد نوزاد پیداشدن نوزاد رهاکردن نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم