Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:03:18 GMT

نگرانی سازمان پزشکان بدون مرز از کمبود دارو در غزه

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۰۸۴۴

نگرانی سازمان پزشکان بدون مرز از کمبود دارو در غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، سازمان پزشکان بدون مرز از کمبود داور در باریکه غزه در پی حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه ابراز نگرانی کرد.

«هلن پترسون» رئیس سازمان پزشکان بدون مرز در غزه گفت که محاصره و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه باعث کمبود گسترده دارو در این باریکه شده است و چالش مبارزه با کرونا نیز تشدید یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما نمی‌دانیم که سیستم بهداشتی درمانی غزه چه مدت زیر بمباران اسرائیل تاب خواهد آورد.

او همچنین بزرگترین مشکل کنونی در نوار غزه را عدم توانایی در ارسال دارو به دلیل محاصره و همچنین حملات صهیونیست‌ها خواند.

این در حالی است که وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: شمار شهیدان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۹۲ شهید رسیده است که در میان آنها ۵۸ کودک و ۳۴ زن قرار دارند. همچنین بر اثر حملات رژیم صهیونیستی، ۱۲۳۵ فلسطینی زخمی شده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان پزشکان بدون مرز غزه کمبود دارو محاصره حملات نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای