Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شاهین بندرعامری با ابراز خرسندی از آمادگی تیمش برای بازی برابر پرسپولیس تاکید کرد شاهین برای ارائه بازی خوب و نتیجه ای آبرومندانه در جام حذفی به میدان می رود.

رضا نظرزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی تیمش در برابر پرسپولیس اظهار داشت: ما می‌دانیم که بازی سختی برابر پرسپولیس داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این دیدار برابر فینالیست آسیا و قهرمان غرب آسیا بازی داریم و تمام تلاش مان را به کار می گیریم که بازی خوب و نتیجه آبرومندانه ای را در این دیدار کسب نماییم.

او با تاکید بر این موضوع که تیمش شرایط ویژه ای را در لیگ دسته دوم دارد، تاکید کرد: شرایط ما در جدول لیگ دسته دوم به گونه ای است که تمرکز اصلی مان روی موفقیت در لیگ معطوف است. در حال حاضر تیم ما از شانس خوبی برای حضور در پلی آف بهره می برد و ما می خواهیم تمام توان مان را به کار بگیریم تا در سال اول حضورمان در لیگ دسته دوم شگفتی ساز شده  و به لیگ دسته اول صعود کنیم.

نظرزاده که سابقه بازی در تیم های برق شیراز، شاهین بوشهر و .... در کارنامه دوران بازی اش را دارد در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوب و پرمهره ای است و همه ما برای این بازی از انگیزه های ویژه ای برخوردار هستیم. درست از روزی که قرعه کشی انجام گرفت و مشخص شد تیم ما باید برابر پرسپولیس به میدان برود، انگیزه ویژه ای به کل تیم تزریق شد و این موضوع کار مرا در کادر فنی راحت تر از قبل کرد. بچه های تیم ما آن قدر آماده و با انرژی هستند که من دوست داشتم بازی با پرسپولیس به تعویق می افتاد تا از این انگیزه شان برای موفقیت در بازی های لیگ استفاده می کردم!

سرمربی جوان شاهین بندرعامری در پایان گفت: برای رویارویی با پرسپولیس آماده ایم و همان طور که در لا به لای صحبت هایم تاکید داشتم، امیدوارم بازی آبرومندانه ای را برابر تیم یحیی گل محمدی داشته باشیم و بتوانیم توان و پتاسیل مان را در این دیدار بهتر از قبل به معرض نمایش بگذاریم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بازی پرسپولیس آسیا جدول برق انرژی بازی های لیگ یحیی گل محمدی پرسپولیس جام حذفی سرمربی لیگ دسته دوم شاهین بندرعامری برابر پرسپولیس لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور

دریافت 18 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6097453

دیگر خبرها

  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند