Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@14:13:42 GMT

۲۰۸۰/شهید بهروز سورى: کشور در مقابل باطل پیروز است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۱۰۸۰

۲۰۸۰/شهید بهروز سورى: کشور در مقابل باطل پیروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید بهروز سورى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به حضرت مهدى(عج) و با سلام و درود به امام امت، رهبر کبیر انقلاب امام خمینى و با سلام بر رزمندگان اسلام و با سلام و درود به شهیدان به خون غلتان و با سلام به تمام مستضعفین جهان و خانواده‌هاى شهدا.

امیدوارم که سلام پرمهر و محبت مرا از این راه‌ دور با دلى گرم پذیرفته باشید.

اى پدر و مادر عزیزم سلام مرا با دلى گرم بپذیرید؛ از خداوند می‌خواهم  همیشه در زیر سایه الطافش برقرار باشید و هیچ کم و کسرى و کسالتى نداشته باشید و همیشه در کارهایتان پیروز و موفق باشید؛ سلام مرا به تمام دوستان و آشنایان برسانید و از تمام افراد حلالیت بخواهید.

پدر و مادر عزیزم افتخار کنید فرزندی را پرورش داده‌اید که راه جبهه و مبارزه علیه باطل را برگزیده و شهادت در راه اسلام را انتخاب کرده است.

در نبود من هرگز ناراحتی به خود راه ندهید و گریه نکنید به جای آن برای امام و رزمندگان و پیروزی کشورمان دعا کنید که قطعا پیروزی با ما و ملت ما خواهد بود.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان اسلام امام خمینى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم

ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از برد در بازی دوم فینال خوشحالیم اما هنوز چیزی تمام نشده است.

به گزارش ایسنا، سینا واحدی بعد از برد مقابل الریاضی لبنان در بازی دوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا توضیح داد: حریفی که امروز با آنها بازی کردیم از نظر هزینه و امکانات خیلی جلوتر از ما هستند. آن‌ها پنج بازیکن خارجی داشتند و ما فقط یک خارجی داشتیم.

ملی‌پوش و ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: به خاطر باخت بد در لبنان مهم بود که این بازی را مقابل هواداران عزیز خود با برد پشت سر بگذاریم و از این جهت خوشحالم و به کادر فنی تبریک می‌گویم. از هواداران خودمان نیز بسیار تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند و خدا را شکر شرمنده آن‌ها نشدیم.

گارد تیم شهرداری گرگان درباره علاقه خود برای بازی مقابل الریاضی در فینال سوپر لیگ غرب آسیا نیز گفت: سال قبل ما به این تیم باختیم و از این رو برای ما و خودم ارزشمند بود که این تیم را با تیم شهرداری گرگان ببریم. البته هنوز چیزی تمام نشده و ما کاملا خوشحال نیستیم، تمام تمرکز خودمان را برای بازی بعد در لبنان میگذاریم.

او با اشاره نبود یار خارجی دوم در ترکیب شهرداری گرگان نیز اظهار کرد: امیدوارم با جذب بازیکن خارجی دوم تیم خودمان را برای بازی‌های بعد تقویت کنیم. از ویل چری تشکر می‌کنم که در دفاع و حمله با تمام وجود بازی کرد و یک انرژی خوبی به تمام بازیکنان داد.

واحدی در پایان گفت: بسیار مهم بود که این بازی را ببریم و از این جهت خوشحالم. از الان برای بازی سوم در لبنان آماده می‌شویم تا بهترین نتیجه را بگیریم و این هواداران پر شور خود را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است