Web Analytics Made Easy - Statcounter

با این رویکردها نه تنها "بوی بهبود از اوضاع جامعه و کشور" نمی‌شنویم که شامه‌مان هم می‌سوزد از این "کباب پزانی" که راه انداخته‌اند حضرات! نیامده، کلنگ به دست شده‌اند. ماشاالله همه دامن خود را پاکیزه و بری از شرایط امروز می‌دانند به‌گونه‌ای که هرکه نداند و نشناسدشان فکر می‌کند همین لحظه از بهشت در وزارت کشور هبوط فرموده و آمده‌اند تا زمین را مثل بهشت بسازند!

نه آقایان، از این خبرها نیست و این قدر هم فراموشی به ذهن مردم نزده که فراموشتان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما هم در ایجاد وضع موجود شریکید. خیر و شرِ امور، به حساب همه شما گذاشته می‌شود. این کارنامه خودتان است که می‌خواهید از آن فرار کنید. اگر قرار باشد کسی بپرسد ما مردمیم. پاسخ را هم باید از زبان همه‌تان بشنویم. دردناک‌تر از سخنانی که می‌فرمایید، دورنمایی "نزدیک" از روزهای پیش روست، از روزهای رقابت. با این فرمان که پیش می‌روید از "رفاقت" خبری نخواهیم خواند. وقتی شمایان پنجه در روی هم کشید - که متأسفانه از همین اول شروع کرده‌اید - معلوم نیست در کف خیابان چه اتفاقی خواهد افتاد.
آقایان! به خاطر همین کشوری که صف کشیده‌اید رئیس‌جمهورش شوید و بهشت بیافرینید، لطفا جهنم درست نکنید با کلماتتان، با رفتارتان. حرمت همدیگر را حفظ کنید به احترام ایران که خون 240 هزار شهید حریم‌بان آن است. همدیگر را تخریب نکنید که به خرابی روابط اجتماعی هم می‌انجامد. با حفظ احترام همه، خود را درست معرفی کنید. مطمئن باشید مردم ما آنقدر باهوش هستند که "درست" انتخاب کنند. یک مقدار هم به مردم اعتماد کنید، بد نیست! حرمت‌ها را حفظ کنید تا حرمت خودتان هم محفوظ بماند. برای اثبات خود نیازی به تخریب دیگران نخواهید داشت اگر کارنامه و نگاه مثبت داشته باشید.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • وزیر علوم: وقتی آزادی در دانشگاه لگد مال می‌شود، به حرمت دانشگاه و دانشگاهیانمان در ایران می‌بالیم
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید