Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، متن پیام سیدضیاء ایمانی بدین شرح است:

«در عصر ارتباطات و در دورانی که با توسعه شبکه های ارتباطی و رسانه ها، موضوع اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، جایگاه روابط عمومی، اهمیتی دوچندان یافته به طوری که حصول موفقیت فردی و جمعی و تداوم حضور در حوزه عمومی و فعالیت‌های تخصصی به نقش آفرینی و عملکرد روابط عمومی وابسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی به عنوان نهادی مدرن، منسجم و هدفمند و حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه، زمینه تبادل افکار و اطلاع رسانی صحیح و دو سویه را با بهره گیری از شیوه ها و تکنیک های ارتباطی کارآمد و موثر در عصر نوین اطلاعات بر عهده دارد. این نهاد به عنوان یکی از ارکان مدیریت، نقش راهبردی در سیاست های سازمان ایفا می نماید به نحوی که بخشی از موفقیت سازمانی در جامعه رقابتی امروز، برگرفته از عملکرد و کارکرد روابط عمومی در توسعه ارتباطات سازمانی و بین فردی است.

۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران و نیک اندیشان این عرصه تبریک نموده، توفیق روز افزون آنها را از خداوند متعال خواستارم.»

پربیننده ترین عرضه ۳۲۲میلیون دلار در سامانه نیما / نرخ ارز کاهش یافت کلیات طرح استقلال بانک مرکزی تصویب شد واریز معادل ریالی ۵۰میلیون دلار به صندوق تثبیت بازار سرمایه افتتاح حساب آنلاین؛ بدون نیاز به حضور در شعبه حرکت بانک دی به سمت سودآوری شتاب می‌ گیرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک سینا انتخابات ۱۴۰۰ روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا