Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@17:51:11 GMT

افتتاح ۴۳ مین پارک محله ای

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۱۴۷۶

افتتاح ۴۳ مین پارک محله ای

شهردار تبریز گفت: سه پروژه مهم شهری شامل دو پارک محله‌ای صائب و ملا محمد فضولی و محوطه‌سازی ورزشگاه قدیمی باغشمال با اعتبار ۵۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر در حاشیه آیین افتتاح همزمان این طرح ها، اظهار داشت: مسئله‌ای که برای ما مهم و ارزشمند است، احداث ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز در یکی از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین بخش جنوبی شهر به نام ملا محمد فضولی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: احداث چنین فضایی مورد نیاز منطقه بوده و در بخش حاشیه‌نشین جنوب شهر نیز نیازمند توسعه فضای سبز با کاربرهای مختلف هستیم.

شهردار تبریز با اشاره به استقبال اهالی محل از احداث این پارک محله‌ای اظهار کرد: فضاهای ورزشی و تفریحی و فضای سبزی که در این محل  احداث شده است، مورد استقبال اهالی گرفته و مطمئن هستم که در نگهداری این فضا کوشا خواهند بود.

او اضافه کرد: امیدواریم که با احداث پارک‌های محله‌ای در سطح مناطق ۱۰گانه شهرداری، شاهد احیای بخشی از باغ‌شهر تاریخی تبریز باشیم.

ایرج شهین‌باهر خاطرنشان کرد: در دوره فعلی مدیریت شهری تاکنون ۴۳ پارک محله‌ای احداث و تحویل شهروندان شده است که تلاش داریم تا پایان دوره این عدد را به ۶۰ پارک محله‌ای رسانده و بخشی از خدمات محله‌ای را در شهر تکمیل کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز پارک محله ای پارک محله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز، چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: حادثه عصر امروز یکشنبه، که بر اثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد ۴ نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

به گزارش ایمنا، ️انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز به دلایل نامشخص موجب خسارت به شهروندان شد. به گفته شاهدان عینی درب فاضلاب بعد از پرتاب شدن به هوا بر روی خودروی سواری رانا فرود آمده است که موجب مصدومیت شدید چهار نفر شده است.

کد خبر 748910

دیگر خبرها

  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند