Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نخستین جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در سال جاری به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‎ای و با حضور اعضای این شورا تشکیل شد.

در این جلسه که امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) در دفتر معاونت ورزش قهرمانی برگزار شد، هزینه های مربوط به تست دوپینگ و بدهی های مربوطه به دو آزمایشگاه کلن آلمان و دوحه قطر مورد بررسی قرار گرفت تا نسبت به تسویه آن اقدام لازم صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد حق عضویت ایران در سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) طبق زمان اعلام شده پرداخت شود.

در این جلسه دکتر علی نژاد ضمن تقدیر از پیگیری ها و اقدامات ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، مجدد بر اعزام کاروان پاک به المپیک و پارالمپیک توکیو تاکید کرد و گفت: تاکنون دو مرحله از کلیه المپیکی ها و پارالمپیکی ها تست دوپینگ گرفته شد و از همکاران می خواهم در راستای مراقبت ویژه از المپین ها، سومین مرحله تست دوپینگ از کاروان اعزامی به توکیو نیز در روزها و هفته های منتهی به اعزام گرفته شود.

محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک، کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک، مجید سعیدی مدیرکل دفتر حراست، دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، علی رغبتی مدیرکل دفتر نظارت و برنامه ریزی، علی خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، رضا زندی معاون دفتر حقوقی، دکتر فرزاد شارکی و دکتر کبارفرد حاضرین در اولین جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوپینگ ستاد ملی مبارزه با دوپینگ المپیک 2020 توکیو بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دوپینگ ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مهدی علی نژاد مبارزه با دوپینگ تست دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه توجیهی اجرای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد و بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات در شهرستان ارسنجان بعد از ظهر یکشنبه با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات این استان، اعضای شورای تأمین و اعضای هیأت نظارت و اجرایی انتخابات ارسنجان با رویکرد برگزاری انتخابات در مرحله دوم برگزار شد.

در این جلسه ضمن بر روی اجرای انتخاباتی سالم و با کیفیت در مرحله اول و همچنین بر اهمیت انتخابات در مرحله دوم تاکید شد و موارد احتمالی که می‌تواند، انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که به دعوت کاووس رضایی فرماندار شهرستان در این جلسه حضور یافته بود، با بیان اینکه دشمن در مرحله اول علی‌رغم تمام تلاش خود در پروژه ناامیدسازی و پیشگیری از مشارکت در انتخابات، شکست خورد افزود: دشمن در این مرحله نیز بیکار ننشسته است.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: البته باور داریم با حضور مجریان با تقوا و کاربلد در پست‌ها و مسوولیت‌های گوناگون شاهد خلق حماسه‌ای دیگر با رعایت حق الناس و امانتداری در حوزه‌های انتخابیه ای باشیم که به مرحله دوم منتهی شده است.

وی در پایان بیان کرد: انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است و باید مردم و مسؤولین در تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات دور دوم بکوشند.

کد خبر 6097546

دیگر خبرها

  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند