Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@11:59:22 GMT

استعفای ویروس‌شناس هندی ازمجمع مشاوران دولت هند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۱۷۹۵

استعفای ویروس‌شناس هندی ازمجمع مشاوران دولت هند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز، برترین ویروس شناس هندی روز یکشنبه گفت: از یک مجمع مشاوران علمی که دولت این کشور برای ردیابی سویه‌های ویروس کرونا تشکیل داده بود استعفا کرده است.

این استعفا چند هفته بعد از آن روی داد که وی از نحوه مدیریت شیوع کرونا در این کشور انتقاد کرد.

شاهد جمیل، که رئیس این گروه مشاوره علمی بود از اظهارنظر درباره علت این استعفا امتناع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویترز اوایل ماه جاری میلادی گزارش داد این گروه در اوایل ماه مارس به مقامات دولتی نسبت به گسترش سویه جدید و واگیردارتر کرونا هشدار داده بود.

جمیل در آن زمان در پاسخ به این سوال که چرا دولت هند به این یافته واکنش در خوری نشان نمی‌دهد و مثلا تجمعات بزرگ را محدود نمی‌کند گفت نگران است که مقامات هنگام تدوین سیاست‌ها توجه کافی به شواهد موجود نمی‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان هند ویروس شناس استعفا ویروس کرونا مدیریت کرونا نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ‏بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در مورد ادامه اعتراضات دانشجویی در آمریکا و نوع برخورد مقامات این کشور به این اعتراضات گفت: «اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزارهای سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

وی گفت: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

کنعانی تاکید کرد: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان و ‎حقوق بشر برافتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟