Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:42:32 GMT

ایران همدل، چراغ راه حمایت از مددجویان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۱۷۹۹

ایران همدل، چراغ راه حمایت از مددجویان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تقدیر از نیکوکاران در حمایت از مددجویان، اظهار داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا پیش بینی استقبال گسترده از مساعدت نیکوکاران نمی‌شد، ولی مردم فهیم و نیکوکار استان اصفهان با مساعدت در طرح ایران همدل- اطعام مهدوی، بار دیگر حمایت خود از نیازمندان را اثبات نمودند و سبب شد این طرح چراغ راه حمایت از مددجویان گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریم زارع ادامه داد: این استقبال سبب شد طرح مذکور امسال هم با توان بیشتری نسبت به سال قبل، شروع و از نعمت خیران بهره ببریم و به لطف خداوند و همت خیران، بالغ بر ۷۴۲۰۰۰ غذای گرم و افطاری و ۱۲۲۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان به ارزش ریالی بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان اهدا شود.


او با بیان اینکه خیران عزیز به تاسی از ابوالایتام امیر المومنین علی (ع) در حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند هم فعالیت مضاعفی داشته اند، افزود: گاهی اوقات شاید تصور بر این باشد که اندک کمک من، چه گره‌ای از نیازمند باز می‌کند، اما با برنامه ریزی و هدفمندی و سوق همین کمک‌های اندک، در مسیر صحیح میتوان سرنوشت آینده خیلی از فرزندان نیازمند را در مسیر تعالی تغییر داد.


مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: امداد با اجرای طرح اکرام، حمایت خیران را هدایت می‌کند که همه فرزندان یتیم و نیازمند دارای حامی شوند. در ماه مبارک رمضان امسال نیز تعداد ۷۹۲۹ نیکوکار با ثبت نام در این طرح، سرپرستی ۲۱۱۲۵ فرزند را بر عهده گرفتند.


زارع با تصریح اینکه ۲۶ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت امداد هستند، ادامه داد: نزدیک به ۵۰۰ نفر در انتظار حامی هستند و تعداد ۴۵۰۰ نفر از سرانه پائینی برخوردارند که نیاز است به تعداد حامی این فرزندان افزوده گردد تا از نظر سرانه دریافتی، به مبلغ قابل قبولی برسند.


او در پایان با بیان اینکه کمیته امداد امین نیکوکاران و یاور نیازمندان است، گفت: نیکوکاران عزیز می‌توانند، نذورات اطعام خود را در طول سال از طریق کمیته امداد، بین نیازمندان توزیع نمایند. ضمن اینکه شماره تماس ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ برای نذورات غیرنقدی و کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ برای مشارکت نقدی، آماده خدمت رسانی به خیران ارجمند است.

 

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ایران همدل اطعام مهدوی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین