Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در این پیام نوشت: روابط عمومی از الزامات عصر دانایی، عنصری اثرگذار در چرخه اطلاع رسانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دوسویه سازمان‌ها با مخاطبان و جامعه هدف محسوب می شوند؛ چرا که روابط عمومی ها با پالایش خواسته های شهروندان، سازمان را برای تحقق اهداف آماده و در این مسیر با بکارگیری دانش، مهارت و خلاقیت، فضاسازی سالم و مطلوب برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه اعتماد متقابل را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران تاکید کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» مزین شده و در شرایط استمرار ویروس کرونا از یک سو و همچنین در پیش بودن انتخابات مهم ۲۸ خدادماه ۱۴۰۰ از تمامی مدیران و کارکنان حوزه روابط عمومی انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ایفای نقش کنند.

محسنی بندپی اظهار داشت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی استان تهران که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک گفته و توفیقات روز افزون عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌ کنم.

۲۷ اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشورمان به روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها روز ارتباطات و روابط عمومی انوشیروان محسنی بندپی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز ارتباطات و روابط عمومی انوشیروان محسنی بندپی استان تهران روز ارتباطات و روابط عمومی انوشیروان محسنی بندپی استان تهران اخبار کنکور ارتباطات و روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!

فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد.

فدراسیون فوتبال نوشت:

با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند