Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@18:03:06 GMT

گرانفروشی در صدر تخلفات ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۱۸۹۲

گرانفروشی در صدر تخلفات ماه رمضان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) تهران از انجام بیش از ۳۰ هزار بازرسی از صنوف تهران در ایام ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت که بیشترین تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است.

سعید محمدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بالغ بر ۳۰ هزار فقره بازرسی از واحد های صنفی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین ایام با توجه به افزایش تقاضا برای برخی کالاهای پرمصرف، نظارت و بازرسی نیز به صورت مستمر انجام شده است.

وی افزود: دراین بازه زمانی بیش از ۴۲۸۴ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی ۹۴۵۵ میلیون تومان تنظیم و به مراجع ذیربط ارسال شده است.

به گفته این مقام مسئول بیشترین تخلفات نیز  گرانفروشی، کم فروشی و عدم صدور فاکتور گزارش شده است.

محمدی پور در پایان خاطر نشان کرد که این نظارت‌ها با همکاری اتاق اصناف، پلیس آگاهی، بهداشت و تعزیرات حکومتی بوده و بر اقلامی چون مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات، آش و حلیم، زولبیا و بامیه، برنج، روغن، قند وشکر، خرما و نان صورت گرفته است.

لینک کوتاه: asriran.com/003I5z

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: اجرای طرح گشت مشترک این سازمان با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد از تاکسی‌های سطح شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزائیان اظهار کرد: به درخواست اداره کل تعزیرات حکومتی استان نسبت به اجرای طرح گشت مشترک با سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد، امروز اولین بازدید طرح فوق انجام شد.

وی افزود: در این بازدید که توسط اکیپ گشت اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد و بازرسان سازمان صورت پذیرفت، بازدید و سرکشی از تعدادی از تاکسی‌های گردشی سطح شهر، تاکسی‌های خط میدان دانش- چالشتر و تاکسی‌های مستقر در ترمینال سامان بازرسی به عمل آمد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: این طرح به صورت مستمر و طی بازرسی از نحوه اخذ کرایه‌ها به استناد مصوبه نرخ کرایه اجرایی در سال ۱۴۰۳ و الزام نصب برچسب نرخ‌نامه در تاکسی‌ها و الزام وجود دستگاه کارت‌خوان در تاکسی, به‌صورت مشترک بین دستگاه‌های مذکور در ماه‌های آتی انجام می‌گیرد.

کد خبر 749752

دیگر خبرها

  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد