Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:26:43 GMT

ثبت نام ۶۳۵ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۲۰۷۷

ثبت نام ۶۳۵ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به دنبال تعویق آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از خردادماه به مردادماه ۱۴۰۰ مقرر شد با توجه به تعویق صورت گرفته، امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و فرصت جدید برای افرادی که موفق به ثبت نام نشده‌اند، ایجاد شود.

وی افزود: به همین منظور اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار گرفت و متقاضیان می‌توانستند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل، نسبت به ویرایش آنها اقدام کنند.

زرین آمیزی اظهار داشت: در مجموع ثبت نام جدید و ثبت نام پیش از این تعداد متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ به ۶۳۵ هزار و ۱۱۲ نفر رسید.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه ۶ مرداد، پنجشنبه ۷ مرداد و جمعه ۸ مرداد برگزار می‌شود.

کد خبر 5213742

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش دانشگاه های ایران آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس واکسیناسیون دانشگاه تهران دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی منصور غلامی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انتخابات 1400 سازمان سنجش آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در کنکور سراسری صفر است 

به گزارش آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ماموریت های خود علاوه بر تصویب اسناد بالادستی باید نظارت ارزیابی دقیق هم از مصوبات داشته باشد.

وی افزود: سازمان سنجش در دو سال اخیر رشد دقیقی پیدا کرده است. بازدیدی که از سازمان سنجش و آزمون داشتیم با قاطعیت می گوییم که تقلب در کنکور صفر است. هیچ کسی نمی تواند سوالات را لو دهد یا سواستفاده کند.

خسروپناه یادآور شد: به جرات می توان ادعا کرد که عدالت آموزشی در آزمون های سراسری رعایت می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • یک‌بار دیگر کنکور ویرانگر!
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است