Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@12:45:08 GMT

تحول گرافیک اندروید در نسخه۱۲

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۲۲۵۵

تحول گرافیک اندروید در نسخه۱۲

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، در آستانه مراسم Google I/O جنجال تغییر و تحولات همچنان ادامه دارند. در اوایل این هفته، ما شاهد افشای بعضی ویژگی‌های Pixel 6 بودیم و اکنون اطلاعاتی درباره ظاهر اندروید12 توجه‌ها را به‌خود جلب کرده است.

به‌نظر می‌رسد که این تغییرات ظاهری می‌تواند بزرگ‌ترین بازنگری بصری اندروید در سال‌های گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اندروید پلیس، این اطلاعات از طریق «جان پراسر» در کانال «یوتیوب فرانت پیج‌تک» یوتیوب منتشر شده است. در این ویدئوی جدید، می‌توانیم هم اسلایدها و هم انیمیشن‌های تبلیغاتی را ببینیم که مربوط به نسخه ویرایش شده بعدی اندروید است. در یک اسلاید جمله «چه خبر است؟» در اندروید 12، موارد خاصی از «یک تجربه جدید زیبا»، «محافظت از حریم خصوصی و امنیت بیشتر» و «همه دستگاه‌های شما با هم بهتر کار می‌کنند» ذکر شده است.

یک اسلاید دیگر تعدادی از المان‌های جدید رابط کاربری(UI ) را نشان می‌دهد. از چپ به راست، می‌توانیم یک ویجت رسانه‌ای جدید، یک کلید برای تغییر حالت محافظ باتری، یک ویجت کوچک هواشناسی، نوار کشویی تنظیم روشنایی و کلیدهای اتصال بازطراحی شده را ببینیم. همچنین یک ویجت جذاب ساعت آنالوگ، دکمه‌های plus  و power، یک نوار کشویی صدا، نوعی رابط کاربری شامل گزینه‌های خواب کوتاه، سنجاق کردن و اطلاعات، گزینه‌های «کار» و «خانه» بدون نوشته، یک رابط کاربری اعلان جدید برای تعویق یا ردکردن هشدارها و سبک تغییریافته نوتیفیکیشن‌ها را می‌توانید ببینید.

در قسمت انیمیشن‌های این ویدئو هم چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. این کلیپ اعلانات به‌روز شده و تصاویر تنظیمات سریع، طراحی به‌روز شده صفحه کلید، شکل جدیدی از نوتیفیکیشن‌های نوار وضعیت، قفل صفحه کاملاً نوسازی شده با ساعت بزرگ و گرد شدن بیشتر زاویه‌ها را نشان می‌دهد. همچنین دسته‌ای از اشکال و انیمیشن‌های نامفهوم‌تر وجود دارد که به‌نظر می‌رسد هدف آنها قابلیت شخصی‌سازی‌ بیشتر از طریق سیستم تم‌گذاری است که البته کاربران انتظار آن را دارند.

شایعه این تغییرات چند‌ماه است که شنیده می‌شود. در ‌ماه فوریه، وب‌سایتXDA تصاویری از آنچه به‌نظر می‌رسید که مربوط به طراحی داخلی اندروید 12 است به اشتراک گذاشت و بسیاری از انیمیشن‌های رابط کاربری این سیستم را چند هفته قبل‌تر به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این است که همانطور که پراسر اشاره کرد، در این افشاگری مجموعه‌ای از تاریخ‌های مشخص وجود دارد که مربوط به امسال نیست؛ مثل دوشنبه، 25اوت و دوشنبه، 27اوت. به‌نظر می‌رسد اینها ربطی به هم ندارند، چراکه هیچ‌یک از این تاریخ‌ها نه مربوط به دوشنبه سال گذشته است و نه سال دیگر. «اندروید خام» گوگل در سال‌های اخیر به‌طور فزاینده‌ای مورد‌توجه قرار گرفته و با هر نسخه جدید شکل و شمایل بهتری به‌خود می‌گیرد. اگر این تغییرات به نتیجه برسد،

اندروید‌12 می‌تواند بزرگ‌ترین تغییر طی سال‌های گذشته را داشته باشد. شاید لازم نباشد منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم، چراکه رویداد GoogleI/O هفته آینده آغاز می‌شود و از شنیدن اطلاعات بیشتر متعجب نخواهیم شد.

پربیننده ترین موبایل به کف قیمت رسید هدیۀ ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا آغاز شد گوگل؛ شریک جدید اینترنت ماهواره ای هواوی در بین سه برند برتر چین قرار گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اندروید 10 انتخابات ۱۴۰۰ رابط کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم

بلیچر ریپورت با انتشار انیمیشنی به وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در امر گلزنی پرداخته است.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد