Web Analytics Made Easy - Statcounter

​شورای هیئات مذهبی مشهد طی بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به منویات مقام معظم رهبری حفظ الله مبنی بر اینکه هیئت باید هیئت بماند و منع قانونی در اساسنامه هیات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در ورود هیات مذهبی در دسته های سیاسی و جناحی اعلام کرد که از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در متن این بیانیه آمده است فلسفه وجودی هیات مذهبی صیانت از سیره اهل بیت علیه السلام و فرهنگ سازی جهت پیشرفت اهداف عالیه انقلاب اسلامی در جهت زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت عجل الله می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، به این موضوع اشاره شده است که در پیروی از منویات مقام معظم رهبری حفظه الله مبنی بر اینکه هیئت باید هیئت بماند و منع قانونی در اساسنامه هیات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در ورود هیات مذهبی در دسته بندی های سیاسی و جناحی به ویژه در ایام انتخابات که باعث ایجاد دو دستگی و اختلاف و ریزش نیروهای مذهبی و انقلابی می گردد.

طی این بیانیه اعلام شده است: از طرف هیات مذهبی هیچ نماینده شخص یا گروهی به هر عنوان، نام و سمت های مشابه چه به نام شهرستان و استان در هیچ جناح و تشکل سیاسی و انتخاباتی حضور ندارد و استفاده از این نام به هر طریق مردود و از طریق مراجع ذی صلاح مورد پیگرد قرار می گیرد. در خاتمه اعلام می گردد وظیفه ذاتی هیات مذهبی ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تلاش جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای می باشد که این حضور زمینه‌ساز امنیت و سربلندی نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشهد مذهبی هیات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد