Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:26:55 GMT

ریاضیات مالی و فرصت‌های شغلی آن

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۲۶۹۳

ریاضیات مالی و فرصت‌های شغلی آن

انجمن علمی دانشجویی ریاضی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) - مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا جلسه‌ای با عنوان «ریاضیات مالی و فرصت‌های شغلی آن» برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه با سخنرانی دکتر احمدرضا یزدانیان ـ عضو هیئت علمی دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۷ تا ۱۹ برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ضمن مروری تاریخی بر پیدایش و شکل‌گیری ریاضیات مالی در جهان و ایران، اهمیت و کاربرد این زمینه علمی در دنیای امروز معرفی شده و کارکرد آن در بازارهای مختلف مالی اعم از داخلی و بین‌المللی بررسی می‌شود.

در ادامه همچنین فرصت‌های شغلی و جایگاه حرفه‌ای متخصصان این حوزه بررسی و در نهایت برخی از موضوعات تحقیقاتی و زمینه‌های پژوهشی آن معرفی می‌شود.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی که به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر به رشته ریاضیات مالی توجه دارند، تمامی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته ریاضیات مالی و سایر گرایش‌های علوم ریاضی که به ادامه تحصیل در این رشته علاقه دارند یا آماده ورود به بازارهای شغلی مرتبط هستند و همچنین تمامی محققان، پژوهشگران، نویسندگان و علاقه‌مندان به آشنایی با ریاضیات مالی از جمله مخاطبان مباحث این جلسه خواهند بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @Mathbzte_admin پیام دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ریاضیات مالی اشتغال ریاضیات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور گفت: طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان بررسی شد.
ورنوس نائب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود:در اجرای این طرح هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.
در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور