Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:25:49 GMT

روابط‌عمومی‌ها زبان گویا و مشاوران سازمان خود هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۲۶۹۷

روابط‌عمومی‌ها زبان گویا و مشاوران سازمان خود هستند

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: روابط عمومی ها زبان گویا، پاسخگو و مشاوران سازمان و نهاد خود هستند که با ارتباط و تعامل خود با مردم و جامعه و دستگاه خود نقش مؤثری در انتقال مشکلات مردم به مدیران برای رفع و مرتفع شدن مشکل دارند.

لیلا امیدی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در دیدار با اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اسدآباد به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: از اوایل شیوع ویروس کرونا تاکنون در ۱۵ ماه گذشته روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و تمامی ارگان‌های شهرستان به ویژه دانشکده علوم پزشکی فعالیت بسیاری در زمینه اطلاع رسانی این بیماری و ارتقاء آگاهی مردم داشته اند به طوریکه دانشکده علوم پزشکی با عملکرد مثبت خود به عنوان منبع موفق در اطلاع رسانی کرونا بود و منجر به اعتمادسازی در بین مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتمادسازی، رسالت مهم روابط عمومی‌هاست، تصریح کرد: شفاف عمل کردن روابط عمومی‌ها در جلب اعتماد مخاطبان بسیار تأثیرگذار است به طوریکه شفاف عمل کردن دانشکده علوم پزشکی شهرستان یکی از دلایل موفقیت این بخش در اطلاع رسانی کرونا بود.

امیدی همچنین با اشاره به روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان برای اطلاع رسانی و ترغیب و تشویق بازاریان در همکاری به منظور اجرای محدودیت های کرونایی خاطرنشان کرد: در محدودیت های جدید کرونایی برخی از مالکان و صاحبان مغازه ها و واحدهای مسکونی نسبت به بخشش اجاره بهای خود اقدام کردند که در این راستا این اقدام زیبای خیرخواهان قابل تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برای اطلاع رسانی پررنگ اقدامات انجام شده در این حوزه در ماه رمضان، روابط عمومی موفق را عامل موفقیت بهتر مدیران دانست و بر توجه به حوزه روابط عمومی در ادارات تأکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها بر سلامت افکار و آرامش روانی جامعه تأثیرگذار هستند و در همین راستا نباید از جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها غافل شویم.

امیدی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار روابط عمومی‌ها  در رشد و پیشرفت سازمان‌ها و ادارات خود و با تأکید بر تکریم ارباب رجوع یادآور شد: موتور محرکه فرهنگی هر دستگاه اجرایی و دولتی، روابط عمومی است که نقش مهمی در سازندگی و هویت بخشی هر دستگاه دارد.

دبیر هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اسدآباد هم با اشاره به ۵۱ روابط عمومی فعال در سطح ادارات و نهادهای شهرستان گفت: از این تعداد روابط عمومی فعال، در پنج دستگاه رؤسا و مدیران ادارات آنها خود مسئولیت روابط عمومی را برعهده دارد.

مهدی سلیمانی در ادامه با تأکید بر رسالت خطیر روابط عمومی‌ها و تعامل تنگاتنگ روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح کرد: روابط عمومی ها و اصحاب رسانه با فعالیت مناسب و ترسیم چهره زیبای استان و شهرستان نقش بسزایی در جذب سرمایه‌گذاران برای منطقه و نیز در سایه و همکاری یکدیگر در انعکاس هر چه بیشتر خدمات انجام شده دارند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری اسدآباد هم با اشاره به برخی از برنامه های هفته روابط عمومی در اسدآباد از جمله غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ارسال لوح تقدیر برای روابط عمومی ادارات، نصب بنر و درج شعار هفته روابط عمومی در سربرگ ادارات گفت: اسدآباد دارای بیش از ۶۰ کانال در فضای مجازی است که در شورآفرینی و نشاط و ترغیب و تشویق جامعه به حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی از نقش موثری برخوردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها روز ارتباطات و روابط عمومی روابط عمومي دانشکده علوم پزشکی اسدآباد کروناویروس اعتمادسازی اتاق اصناف مشاركت حداكثري روابط عمومی ها اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته اند؛ اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: خاک آلوده بر سلامت انسان چه تاثیری می‌گذارد؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی‌تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228561 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)