Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمتیبا بیان اینکه ثبت‌نام دانش آموزان در تمامی دوره‌های تحصیلی «الکترونیکی» است گفت: ثبت‌نام اولیه پایه اول ابتدایی از یکم خرداد به صورت حضوری انجام می شود.

«محمد رحمتی» با اشاره به فرا رسیدن زمان ثبت‌نام دانش آموزان در سال تحصیلی 1401-1400 به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: انجام ثبت‌نام به شیوه غیرحضوری و از طریق سامانه الکترونیکی http://pada.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir   انجام می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام دانش آموزان به‌منظور رفع دغدغه‌های والدین و تسهیل در ثبت‌نام دانش آموزان به مدارس ابلاغ شده است اظهارکرد: در صورت ضرورت ثبت‌نام به شیوه حضوری در مناطق کم برخوردار و فاقد زیرساخت‌های اینترنتی، از طریق سیستم نوبت‌‌دهی از ازدحام خانواده‌ها و دانش­ آموزان پیشگیری می‌شود.

 

وی ادامه داد: معرفی مدارس از نظر موقعیت جغرافیایی، جنسیت، دوره تحصیلی، نوع امکانات و همچنین تعیین پایگاه‌های سنجش به میزان موردنیاز از طریق ادارات آموزش ‌و پرورش استثنایی و اطلاع‌ رسانی از طریق شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جهت اطلاع خانواده‌ها و دانش آموزان با هماهنگی ستاد ثبت‌نام انجام می‌شود.

 

رحمتی با بیان اینکه ثبت‌نام اولیه پایه اول ابتدایی از یکم خرداد به صورت حضوری انجام می شود اعلام کرد: بعد از مراجعه دانش‌آموزان به پایگاه‌‌های سنجش بدو ورود، ثبت نام قطعی می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه ثبت‌نام تمامی دانش‌آموزان در پایه‌ها و مقاطع مختلف از درگاه pada.medu.ir انجام می‌شود تاکید کرد: در سایر پایه‌ها نیز بعد از برگزاری امتحانات نوبت دوم و اعلام نتایج نهایی در سیدا، ثبت‌نام میان پایه‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود و دانش آموز در پایه بالاتر همان مدرسه ثبت نام می‌شوند و نیازی به مراجعه دانش آموز یا اولیای آنها به مدرسه نیست.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ثبت نام خودکار میان پایه‌ها موقت است خاطرنشان ساخت: دانش آموز یا اولیا باید با مراجعه به درگاه پادا نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کرده و یا در صورت تمایل می‌تواند چهار مدرسه دیگر را نیز به عنوان گزینه ثبت‌نام انتخاب کند.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثبت نام دانش آموزان ثبت نام غیرحضوری دانش آموزان گیلانی ثبت نام دانش آموزان دانش آموزان انجام می شود پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ای تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزیین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب، در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی بهینه مصرف کردن آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیقت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس
  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت