Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@18:36:51 GMT

جزئیات زلزله ۴.۵ ریشتری در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۲۷۵۰

جزئیات زلزله ۴.۵ ریشتری در استان بوشهر

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) استان بوشهر، حوالی بندر کنگان را لرزاند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز لرزه نگاری کشور، این زمین لرزه در ساعت ۲۲ و دو دقیقه و ۵۰ ثانیه یکشنبه شب و در عمق ۲۰ کیلومتری زمین واقع شده است.

این زلزله در طول جغرافیایی ۵۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ و عرض جغرافیایی ۲۷.۸۳ واقع و نزدیکترین شهرها به مرکز وقوع آن، بندر کنگان، بنک و جم واقع در استان بوشهر گزارش شده است.

تاکنون گزارشی از میزان خسارات یا تلفات احتمالی این زمین لرزه مخابره نشده است.

/ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بندر بوشهر از مطالبات فعالان اقتصادی در بوشهر

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر لایروبی بندر و اعمال تخفیفات سود بازرگانی را مطالبات‌ مهم فعالان اقتصادی بخش خصوصی در بوشهر دانست و گفت: امید می‌رود با هم‌افزایی مسئولان استان و منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد تحقق آنها باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، خورشید گزدرازی ظهر امروز در نشست اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و جمعی از اعضای این مجموعه با ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به تعامل بسیار خوب اتاق بازرگانی با  مجموعه گمرک اظهار داشت: با توجه به تراکم و ماندگاری کالا در اسکله در بندر بوشهر برای رقابت‌پذیر بودن گمرکات استان بوشهر از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی 2 در تخلیه و ترخیص کالا در انبارهای آن منطقه استفاده شود.

وی با بیان اینکه این امر نقش مهمی در تسهیل امور و رونق اقتصاد استان خواهد داشت، افزود: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری بخش خصوصی و تشکل‌های زیرمجموعه اتاق بازرگانی از ارکان اصلی تحقق شعار سال هستند.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر یکی از دغدغه‌های مهم فعالان اتاق بازرگانی بوشهر را بهبود فضای کسب‌وکار دانست و افزود: طی چند سال گذشته با توجه به پایش‌های کسب‌وکارها که در استان بوشهر صورت گرفته آمارهای مناسب ثبت نشده است.

گزدرازی، یکی از مطالبات بخش خصوصی را استفاده از مستثنیات تخفیف سود بازرگانی برای کالاهای واسطه‌ای و وارداتی در  گمرک و بندر بوشهر دانست.

وی اضافه کرد: با توجه ظرفیت خوب منطقه ویژه اقتصادی 2 بوشهر و حجم کالاهای فله که وارد بندر بوشهر می‌شود با توجه محدودیت انبار باعث شده خیلی از کالاهای که قبل از سال 1402 وارد بندر شده نتوانند تخلیه شوند‌ که این معضل باعث می‌شود که صاحبان کالا و مالکین شناورها  از استان بوشهر به سایر بنادر کشور مهاجرت کنند. با پیگیری انجام شده قرار است فعالان اقتصادی و صاحبان کالا از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی 2 بوشهر و انبارهای آن جهت کالاهای که حساس کمتری برخوردارند استفاده کنند.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با اشاره به ورود وسایل فوق سنگین به بندر بوشهر گفت: پیشنهاد داریم برای کنترل ترافیک از ظرفیت بندر نگین بوشهر برای انتقال این کالاها به منطقه ویژه اقتصادی 2 بوشهر استفاده که هم باعث رونق اشتغال و درآمدزایی و تسریع در ترخیص کالا می‌شود.

وی، لایروبی بندر و مستثنیات تخفیف سود بازرگانی را مطالبه مهم فعالان بخش خصوصی دانست و اظهار امیدواری کرد با هم‌افزایی مسئولان استان و منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد تحقق آنها باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر در پایان خواستار حل مشکل 500 اظهارنامه خودروها که به تملک سازمان اموال تملیکی درآمدند، شد و گفت: در حالی که کالایی وجود ندارد اما واردکنندگان خودرو باید سود ضمانت‌نامه بانکی بدهند که درخواست می‌شود مشکل این فعالان حل و ضمانت‌نامه‌ها مختومه شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • لایروبی بندر بوشهر از مطالبات فعالان اقتصادی در بوشهر
  • هشدار زلزله در تهران ۱۰ تا ۱۵ ثانیه پیش از وقوع آن + جزئیات
  • هشدار سریع ۱۰ تا ۱۵ ثانیه قبل از زلزله اعلام می‌شود | به دنبال پایش ایمنی ۱۹ هزار ساختمان هستیم
  • ادعای زلزله شناس هلندی؛ وقوع زلزله شدید در روزهای ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت
  • ادعای زلزله شناس هلندی؛ وقوع زلزله شدید بین روزهای ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت
  • هشدار در دشت تبریز؛ کدام بناهای تاریخی در خطرند؟
  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر