Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@10:50:12 GMT

احضار سخنگوی اورژانس کشور به دادسرا

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۲۹۶۰

احضار سخنگوی اورژانس کشور به دادسرا

سخنگوی سازمان اورژانس کشور به‌خاطر اعلام نظر غیر مسئولانه و خارج از حوزه اختیارات در پرونده‌های قضایی، به شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران احضار شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور درحالی به  شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران احضار  شد که به‌دلیل اظهارنظر و اطلاع‌رسانی خارج از اختیارات خود در چند  پرونده علیه وی اعلام جرم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از این پرونده ها  مربوط به فوت آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما و پرونده دیگر  مربوط به سقوط مرگبار سیلوی برونر، دبیر اول سفارت سوئیس در تهران بود که خالدی درباره این دو پرونده اطلاعاتی را به رسانه‌ها داده اما طبق نظر مقام قضایی اظهار نظر در این پرونده ها در حیطه کاری وی نبوده است.  چرا که اظهارنظر و اطلاع‌رسانی درباره علت مرگ یا موارد دیگر، در تمامی پرونده‌های قضایی، منوط به تحقیقات کامل بازپرس پرونده و تیم تحقیق از جمله کارآگاهان تشخیص هویت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و متخصصان پزشکی قانونی است. در صورتی که مجتبی خالدی درخصوص پرونده‌ها، اظهارنظر ماهوی و قضایی کرده که در صلاحیت ایشان نبوده است. به گفته مقام قضایی، اظهارنظر کارشناسی در رابطه با علت حادثه، زمان وقوع حادثه یا... نیاز به اقدامات کارشناسی و تخصصی از سوی متخصصان دارد.
به همین خاطر دادسرای امور جنایی تهران علیه او اعلام جرم کرد و به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، او به دادسرای جنایی احضار شد تا به پرسش‌های قاضی پاسخ دهد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر وقوع مسمومیت با قارچ وحشی تعداد ۵۳ نفر مصدوم شده اند.

وی بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که بر اثر بروز مسمومیت با قارچ وحشی ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان مسمومیت قارچ وحشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی