Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، روز گذشته خبری مبنی بر پیدا شدن جسد مثله شده فردی در سطح زباله در ورودی اکباتان به ماموران پلیس ۱۱۰ اعلام می شود.

بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی و اکیپ بررسی صحنه جرم نیز وارد عمل شده و اقدام به بررسی موضوع می کنند. 

در بررسی صحنه، جسد به صورت تنه بالا و دست ها کشف و پس از انگشت نگاری هویت جسد مشخص شده و کارآگاهان به سراغ پدر و مادر مقتول می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والدین مقتول در بازجویی اولیه به جنایت معترف شده و اعلام می‌کنند که با مسموم کردن فرزند خود وی را بیهوش کرده و پدر پس از چند ضربه چاقو، جسد را به حمام منتقل کرده و مثله می کند.

در بررسی‌های اولیه والدین مقتول علت کار خود را رفتار نامناسب فرزند و اذیت و آزار وی اعلام کردند.

گفتنی است که جسد متعلق به بابک خرمدین کارگردان سینما بوده و والدین مقتول نیز با دستور مقام قضائی بازداشت بوده و تحقیقات از آنها توسط مأموران اداره آگاهی ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جسد قتل پلیس آگاهی کارگردان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه و تیم عملیاتی شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094703

دیگر خبرها

  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند