Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت من دولت نفت، دولت فساد و دولت هزار فامیل نخواهد بود.

"حجت الاسلام محسن رهامی"  از اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و کاندیدای ریاست جمهوری سیزدهم گفت: تجربه ۳۰-۴۰ ساله در خدمت نظام، سرمایه اجتماعی و مجموعه همکارانی که همراه من هستند تا گوشه ای از مشکلات کشور را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل با سابقه ادامه داد: ما برای توسعه شادی و برای حق شادی مردم تخصص و تجربه خوبی در دفاع از حقوق جامعه داریم. اگر بتوانیم زمینه شادی مردم را فراهم کنیم و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنیم، شادی مردم فراهم می شود. طبیعی است مردم اگر گرفتاری کمتر داشته باشند افسردگی‌شان کمتر و از لحاظ روانی کمتر فرسوده می شوند.

رهامی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای بانوان دارید خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمیته بانوان بسیار فعال است و به دنبال تشکیل وزارت بانوان هستم. در مواردی حقوقی که تبعیض هایی وجود دارد هم به لحاظ فقهی و حقوقی کار کردم. در قانون اساسی هم آمده که جنسیت نباید تاثیری در حقوق داشته باشد. زمینه ارتقا بانوان را فراهم کرده ایم که بتوانند به مقامات عالی در حد استانداری، معاون وزیر و وزیر بشوند و در حد تجارت برنامه هایی داریم که در برنامه تفصیلی هم دو هفته پیش اعلام کردم و هم در نشست های خبری خود که همین هفته خواهیم داشت برنامه تفصیلی خودمان را در همه حوزه ها اعلام خواهیم کرد.

او ادامه داد: دولت من دولت نفت، دولت فساد و دولت هزار فامیل نخواهد بود.با وزرایی که پسر، دختر و فامیل های آنان یک مورد اگر بدانم که از موقعیت خود سوء استفاده کرده همان لحظه عزلشان می کنم و بلافاصله پرونده را در اختیار دادگستری می گذارم.

این کاندیدای اصلاح طلب در پایان تاکید کرد: من سابقه کارم به عنوان وکالت در ۲۰-۳۰ سال من مبارزه با فساد  و دفاع از حقوق شهروندان و دفاع از آزادی بوده و همه آنها که می شناسند می دانند همه کار من دفاع از حقوق جامعه است. همین تجربه  را اگر من مسئولیتی پیدا کنم برای دفاع از حقوق جامعه خرج می کنم./ برنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دفاع از حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول شماره ۷ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور با موافقت نمایندگان اضافه شد.

نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بنابر روایت ایلنا، ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان ها و نهادهای تابعه و وابسته از طریق پرداخت های غیرمستمر کسر می گردد.

پیشنهاد یک نماینده درباره حقوق کارکنان وزارت کشور

در این میان، مالک شریعتی نماینده تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می آمد اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیسی نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • خیزش دانشگاهیان آمریکا یکی از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی