Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی وزارت بهداشت گفت: آموزش مجازی به دانشجویان ضربه وارد کرده و ما باید هر چه زودتر به وضع عادی آموزش که همان حضور دانشجویان در دانشگاه هاست، برگردیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم دکتر سیما سادات لاری اظهار داشت: برنامه وزارت بهداشت این است که در مهر آموزش حضوری در دانشگاه‌ها داشته باشیم چرا که آموزش مجازی علی رغم موفقیت در برخی موارد، به دانشجویان ضربه وارد کرده است بنابراین ما باید هر چه زودتر به وضعیت عادی آموزش که همان حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها است برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: برنامه ریزی وزارت بهداشت این است که قبل از پایان شهریور دانشگاهیان اعم از استادان و دانشجویان واکسیناسیون شوند تا بدون مشکل در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند.
سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی تا پایان خرداد نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 80درصد دانشجویان علوم پزشکی که بر بالین بیمار حاضر می‌شوند، واکسینه شده اند مگر اینکه خود این دانشجویان مایل به تزریق واکسن نبوده باشند.
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد: آمار دانشجویان علوم پزشکی که واکسن تزریق کردند در دانشگاه‌های مختلف متفاوت است. ممکن است در برخی دانشگاه‌ها 100 درصد، در برخی 80 و حتی در برخی مراکز نیز 60 درصد از آن‌ها واکسن زده باشند. اما به طور کلی سیاست وزارت بهداشت اولویت واکسیناسیون همه دانشجویان حاضر در خط مقدم بیماری کرونا است.
دکتر لاری با بیان اینکه گزارشی از مرگ و میر ناشی از کرونا در بین دانشجویان علوم پزشکی نداشتیم، گفت: اگر چه بسیاری از دانشجویان ما به کرونا مبتلا شدند، اما فقط یک مورد از دانشجویان رشته پزشکی که بیماری سرطان داشت بر اثر کرونا فوت شد و یکی از دانشجویان دستیار ما نیز بر اثر کرونا یکی از چشمان خود را از دست داد.
وی با بیان اینکه 30 درصد دانشجویان علوم پزشکی در دوران شیوع کرونا در خوابگاه‌ها اسکان داده شدند، اظهار داشت: بخش‌های ایزوله‌ای در این مراکز درست کردیم که دانشجویان مبتلا به کرونا در این مراکز قرنطینه می‌شدند و حتی مواردی داشتیم که بستری شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزش حضوری واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه ها وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

 حبیب غزنوی رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: گسترش فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد و با نور ایمان و نور قرآن حرکت کرده و جامعه‌ای سعادتمند بسازیم.
 
 وی ادامه داد: تمسک به قرآن راه نجات و رستگاری انسان است، خداوند راه‌های نجات و رستگاری فراوانی برای انسان قرار داده است، یکی از راه‌های رسیدن به سعادت، تزکیه نفس است.
 
حبیب غزنوی گفت: انسان هر وقت آیه‌های قرآن را تلاوت می‌کند برای آن تازگی دارد چرا که هر آیه قرآن یک معجزه الهی است.
 
  محمد هادی عباسی، معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: مراسم تقدیر از برگزیدگان بخش آوایی، بخش معارفی و سایر بخش‌های بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه در بخش کارکنان، دانشجویان و اساتید در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
 
وی ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با قرآن و عترت در صدر اولویت‌های معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
 
 عباسی ادامه داد: همه ساله جشنواره قرآن و عترت ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان رشته‌های پزشکی و تابع وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف و به همت کانون قرآن و عترت شهید فیروزی برگزار می‌گردد و امسال هم شاهد افرایش درصد مشارکت ثبت نام کنندگان در رقابت‌های اولیه این جشنواره بودیم.
 
وی افزود: به لطف خدا و به همت همکارانمان در مرکز قرآن و عترت شهید فیروزی جزو نخستین دانشگاه‌هایی هستیم که مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله نخست بیست و هشتمین دوره مسابقات را برگزار کرده ایم.
 
 عباسی گفت: نتایج دیگر بخش‌های این جشنواره در مرحله داوری کشوری است که پس از اعلام، به اطلاع دانشجویان عزیز، کارکنان گرامی و اعضا محترم هیئت علمی خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات شاهد ثبت نام اولیه ۶۵۰ نفر از اعضاء خانواده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودیم.
 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود