Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای ۷۵ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش ایسنا سید مهدی طباطبایی از آماده سازی و تجهیز مراکز تجمیعی بیشتر در روزهای آینده به منظور رفاه حال مراجعان و جلوگیری از ازدحام خبر داد و افزود: در این مرحله مراقبان سلامت در مراکز و پایگاه‌ها طی تماس تلفنی با افراد بالای ۷۵ سال از آنان برای دریافت واکسن دعوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورتیکه اطلاعات فرد در سامانه جامع پرونده سلامت وجود نداشته باشد همشهریان می‌توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه سهمیه واکسن هیچ فردی از بین نمی‌رود گفت: واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۸۰ سال همچنان ادامه دارد و سالمندان بالای ۸۰ سال که تاکنون واکسن نزده‌اند می‌توانند در سامانه اعلام شده ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: تا پایان ۲۵ اردیبهشت ۷۷۵ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال در سیستان و بلوچستان علیه کرونا واکسینه شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سيستان و بلوچستان واکسن کرونا استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است

 محمد کرمی  در نشست شورای اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در شرایطی که همه قدرت‌های جهانی سعی در ایجاد خلل در روند توسعه منطقه دارند اگر به خداوند متعال متکی شویم قطعاً بر همه این توطئه‌ها غلبه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مباحث آموزشی و آینده نگری مدارس و دانشگاه ها نقش مستقیم و اثرگذاری در توسعه یک کشور دارد و اساس کار در حوزه فرهنگ از آموزش و پرورش نشات می‌گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همه مجموعه‌ها وظیفه دارند پای کار آموزش و پرورش باشند چرا که این نهاد مهم زیرساخت اصلی سایر دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: نهاد خانواده و آموزش و پرورش باید ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند چرا که اگر تربیت این ۲ نهاد با یکدیگر مغایرت داشته باشد فرزند ما دچار دوگانگی خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در سیستان و بلوچستان رخ داده به طوریکه تاکنون پنج هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال آموزش دیدند که این اقتصاد دیجیتال می‌تواند موجب افزایش تولید و صادرات این استان شود.

وی تصریح کرد: امروز در یک جنگ شناختی همه جانبه قرار داریم و دشمن در فضای مجازی به دنبال اشغال و هدایت ذهن‌ها و یاس و ناامیدی است؛ در این زمینه ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسوولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل جبران نخواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه مبانی نظری موجود در قرآن بسیار قوی است و همه تئوری‌ها و تحلیل‌های موجود از طرف دشمن را خنثی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان