Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کمیجانی ، در مورد اینکه یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری خواستار دیدار با هیأت‌ها در تهران شده است، اظهار داشت: من از همان روز اول موضع خود را اعلام کردم و گفتم هر کسی که نامزد شده و دنبال رأی گرفتن است، باید برنامه چهار ساله خود را به هیأت‌ها ارسال کند؛ نه اینکه زنگ بزنند به تهران برویم و با آنها صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر قرار است ما رأی بگیریم؟

وی ادامه داد: ما تاکنون برنامه‌ای از این نامزدی که صحبتش می‌شود، ندیده‌ایم که چه کاری می‌خواهد انجام دهد. ارزش و جایگاه هیأت‌ها خیلی بالاتر اینها است که به دیدار نامزد انتخابات بروند. بر فرض ما تهران هم بیاییم اما چیزی تغییر نمی‌کند چون برنامه‌ای وجود ندارد

رئیس هیأت دوچرخه سواری مرکزی با اشاره به اینکه هیچکدام از نامزدها در دوچرخه‌سواری حضور نداشتند، گفت: آنها سابقه‌ای در این رشته نداشتند که ما آنها را بشناسیم. تنها شناخت ما برنامه خواهد بود. اگر برنامه دادند، ما هم مطالعه می‌کنیم و طبق آن رأی می‌دهیم. 

کمیجانی عنوان کرد: کسی که می‌خواهد رأی بگیرید، باید بیاید و با رؤسای هیأت‌ها دیدار کند و برنامه بدهد؛ نه اینکه بخواهد در تهران این کارها را انجام بدهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون نامزدی برنامه ارائه کرده است، گفت: یکی دو نفر رزومه دادند و برنامه مختصری هم ارائه کرده‌اند اما کسی به صورت کامل و چهار ساله برنامه نداده است.

انتهای پیام/

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دوچرخه سواری هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بر اساس زیر اعلام شد:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

«احسان محمدحسینی»، مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت در خصوص این لیست گفت: در فرایند انتخاب نمایندگان تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

کد خبر 6095484

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران