Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شرق با اعلام جریمه ۱۸۰ هزار و ۲۸۲ راننده در قالب طرح منع تردد شبانه گفت: طرح منع تردد شبانه در استان البرز همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ غلامعلی شرق» در جمع خبرنگاران در خصوص تصویب کمیته ملی کرونا مبنی بر طرح منع تردد گفت: از ابتدای سال جاری ۱۸۰ هزار و ۲۸۲ راننده وسیله نقلیه مشمول جریمه طرح تشدید منع تردد شبانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: طرح منع تردد در استان البرز از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح اجرایی شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای قانون بیان کرد: تا کنون ۱۷۰ هزار و ۱۵۳ راننده متخلف جریمه یک میلیون تومانی و ۸ هزار و ۱۰۵ راننده متخلف دیگر شامل جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند. 

 

وی اظهار کرد: استان البرز همچنان در موج چهارم کرونا قرار دارد و برای حفظ سلامتی و مقابله با شیوع بیشتر کرونا تدابیر معین شده ستاد ملی کرونا به جدیت اجرا می شود. 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود با توجه به نکات معین شده نسبت به اجرای طرح منع تردد اهتمام داشته باشند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد استانی کرونا در البرز منع تردد شبانه خودرو منع تردد شبانه طرح منع تردد استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز

جمعی از خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرای استان فارس در شامگاه روز شنبه از روند اجرایی خط ۲ مترو و دستگاه حفاری تونل مترو در ایستگاه بلوار آزادی شهرستان شیراز بازدید کردند . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076068 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد