Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:51:17 GMT

تحول روابط عمومی ها به واسطه فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۳۶۷۳

تحول روابط عمومی ها به واسطه فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی میرشاه ولد در یادداشتی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی نوشت: روابط عمومی‌های سازمان‌ها در سال‌های اخیر به سمت و سوی تازه‌ای در حال حرکت هستند که می‌توان از آن به عنوان تحولی در این عرصه یاد کرد. تحولی که به واسطه فضای مجازی منجر به ایجاد ارتباط مستقیم و گسترده با ذی نفعان و دریافت کنندگان خدمات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تحول روابط عمومی‌ها مسیری ناگزیر در روزگار تحول رسانه‌ها محسوب می‌شود و این مسیر منجر به شفافیت بیشتر و ارتباط مؤثر با ذی نفعان می‌شود. در نظام سلامت کشور و به خصوص در حوزه بیمه سلامت، یکی از مهم‌ترین اقدامات، اطلاع رسانی شفاف، به موقع و گسترده است تا بیمه شدگان بتوانند از آخرین تحولاتی که برای تسهیل امور بیمه شدگان انجام می‌شود، اطلاع پیدا کنند.

وی ادامه داد: اقدامات مؤثر سازمان بیمه سلامت برای تسهیل امور مربوط به بیمه شدگان، وقتی در مسیر صحیح اطلاع رسانی قرار می‌گیرد، منجر به تعامل بیشتر با ذی نفعان و ارائه دهندگان خدمات شده و همچنین بیمه شدگان نیز می‌توانند به موقع از این تحولات آگاه شوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که باید توسط سازمان‌هایی مانند سازمان بیمه سلامت مورد توجه باشد، تحولات بین المللی در حوزه‌های بیمه‌های درمانی است. نگاه ویژه به اقدامات جهانی در زمینه بیمه‌های درمانی و ارائه این تحولات بین المللی به مدیران و تصمیم گیران می‌تواند در مسیر تصمیم سازی‌ها مؤثر باشد.

میرشاه ولد در این یادداشت افزود: در مجموع می‌توان گفت که روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی و غیردولتی در سال‌های اخیر به سمت و سوی تازه‌ای در حال حرکت هستند که می‌توان از آن به عنوان تحولی در این عرصه یاد کرد. تحولی که به واسطه فضای مجازی منجر به ایجاد ارتباط مستقیم و گسترده با ذی نفعان و دریافت کنندگان خدمات شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت نوشت: شیوع ویروس کرونا نیز نشان داد که آن‌چه در جهان امروز بیش از هر چیزی اهمیت دارد، ارتباطات گسترده و به موقع است. اتفاقی مهم که از مسیر رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها می‌گذرد و در این مسیر نقش دانش و تجربه‌های بین المللی در اقدامات به موقع در نظام سلامت، اهمیت زیادی دارد.

میرشاه ولد بیان کرد: ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به همکاران سازمان بیمه سلامت، این روز را به همه افرادی که در روابط عمومی‌های سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند، تبریک می‌گوئیم و امیدواریم که مسیر سخت مبارزه با بیماری کووید ۱۹ به واسطه اطلاع رسانی مناسب و ارائه آموزش‌های به موقع، برای جامعه سهل‌تر شود.

کد خبر 5213808 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت روابط عمومی فضای مجازی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان غذا و دارو ستاد ملی مقابله با کرونا درمان ناباروری کووید 19 سیگار سکته مغزی تغذیه سالم نسخه الکترونیک فشار خون واکسیناسیون سازمان بیمه سلامت روابط عمومی ها ذی نفعان بیمه شدگان سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی گفت : پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد