Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@09:08:52 GMT

بیرانوند نبود، آنتورپ باخت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۳۷۷۰

تیم فوتبال آنتورپ در لیگ برتر بلژیک مقابل کلوب بروژ شکست خورد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در چارچوب هفته چهارم گروه قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بلژیک، تیم فوتبال آنتورپ به مصاف کلوب بروژ رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

ژان بوتز دروازه بان آنتورپ در این مسابقه گل به خودی زد. فاناکن دیگر گل کلوب بروژ را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امبوکانی هم برای آنتورپ گلزنی کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان آنتورپ در این مسابقه حضور نداشت.

آنتورپ با ۲ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. برچسب ها: آنتونوب ، فوتبال ، بیرانوند ، دروازه بان ، ایران ، بلژیک ، مسابقه ، لیگ برتر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال بیرانوند دروازه بان ایران بلژیک مسابقه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نخست فینال سوپرلیگ غرب آسیا شامگاه پنجشنبه در بیروت میان دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی برگزار شد و طی آن نماینده ایران متحمل شکست شد.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد این دیدار و باخت تیمش در آن گفت: در شرایطی برای برگزاری این دیدار راهی بیروت شدیم که تیم و بازیکنانم شرایطی سخت و پرفشار را در لیگ برتر پشت سر گذاشته بودند.

وی ادامه داد: بعد از سه بازی متوالی در پلی آف و نیمه نهایی لیگ برتر که شرایط سخت و فشرده ای را برای تیم ایجاد کرد و با ۱۰ بازیکن و تنها یک بازیکن خارجی عازم بیروت شدیم. به خاطر فشردگی بازی های لیگ برتر آنالیزی هم روی الریاضی نداشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه مقصر باخت منِ مربی هستم، تصریح کرد: همیشه گفته ام که بازیکنانم با تلاش و با غیرت بازی می کنند و دلیل بردها هستند. شهرداری گرگان در لیگ برتر تا به امروز متحمل دو شکست شده و این شکست را هم در سوپرلیگ غرب اسیا متحمل شد. مقصر این سه باخت فقط منِ مربی هستم. همه بردها برای بازیکنان است.

هاشمی در عین حال تصریح کرد: برای موفقیت نماینده ایران در مسابقات بین المللی که امروز شهرداری گرگان است، همه باید دست به دست هم دهند تا کارها اصولی و درست پیش رود. موفقیت در چنین رویدادهایی مستلزم کار گروهی است. از بازیکنان و کادر فنی گرفته تا مسئول باشگاه که باید پاسخگوی نیازها باشد، فدراسیون که مسئولیت برنامه ریزی مسابقات داخلی و اعزام را دارد و ... همه باید دست به دست هم دهند. در غیر این صورت نتیجه لازم حاصل نمی شود.

وی افزود: فرقی ندارد نماینده ایران در مسابقات بین المللی چه تیمی است. یک عزم کلی باید وجود داشته باشد نه اینکه فقط بازیکن و مربی تلاش کنند. نباید کوتاهی صورت بگیرد. حالا اگر کسی مدعی شود همینگونه بوده و همه کارها را درست انجام داده ایم، با سند و مدرک می گویم که نه، اینچنین نبوده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: برای دیدار با نمایندگان دیگر کشورها باید کارگروهی انجام شود آنهم وقتی مافیای بسکتبال دست لبنان است. این مافیا دست ما که نیست وگرنه چرا با وجودیکه شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی باختی نداشته و تفاضل گل بهتری هم داشته باید دو میزبانی به الریاضی داده شود.

وی با اشاره به اینکه دیدار دوم فینال سوپرلیگ غرب آسیا چهارشنبه در تهران برگزار می شود، گفت: اینکه این بازی در تهران برگزار می شود هم یکی دیگر از مشکلات ما است. می توانستیم در شهر خودمان میزبان باشیم و از حضور کامل تماشاگران مان که واقعا با حضورشان انرژی مثبتی بالایی به تیم می دهند، بهره ببریم اما باید دور از آنها و در تهران بازی کنیم و از حمایت حداقلی هواداران مان بهره مند شویم.

هاشمی در مورد برنامه شهرداری گرگان برای دیدار دوم مقابل الریاضی گفت: چه برنامه ای می توانیم داشته باشیم. صبح روز گذشته بازیکنان وزنه زدند، عصر استراحت کردند. تا روز مسابقه هم روزانه یک جلسه تمرین خواهند داشت.

کد خبر 6089794 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد