Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه جشن و اختتامیه طرح آسمانی ها ویژه ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی هنری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مظاهری در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره برنامه های مختلف کانون فرهنگی هنری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در بخش خواهران گفت: ویژه برنامه جشن و اختتامیه  طرح آسمانی ها ویژه ماه مبارک رمضان به مناسبت عید سعید فطر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به برخی از برنامه های این جشن گفت:قرائت قرآن توسط نوجوان کانون، اجرای سرود دختران زینبی در مدح حضرت علی (ع)؟، هم خوانی  «« دل نوشته ای برای سردار دلها »» توسط دو نوجوان عضو کانون از برنامه های این جشن بود.

 

                                         

 

وی افزود: تجلیل و قدر دانی از ۶ نفر از  مربیان زحمت کش کانون در ایام ماه مبارک که به صورت جهادی ما را یاری کردند و اهدای جوایز  به ۱۲ نفر از برترین های طرح آسمانی ها  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

مظاهری همچنین اهدای جوایز به ۶نفر از برترین های طرح حفظ سوره جمعه ویژه نوجوان و سوره بلد ویژه کودکان و اهدای جایزه به سه نفر از روزه اولی‌ها  و اهدای جایزه به قید قرعه به سه نفر از شرکت کنندگان «مسابقه خانوادگی قرآن بر طاقچه دل » را از دیگر برنامه های این جشن برشمرد.

 

                                         

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی همچنن اهدای کارت تبریک و چک امتیاز «جهت دریافت جایزه از کمد جایزه »به سایر شرکت کنندگان در طرح جز خوانی و معارفی ماه مبارک رمضان را دیگر برنامه این مراسم عنوان کرد.

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد کانون فرهنگی هنری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور