Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حاشیه‌های دربی ۹۵ همچنان ادامه دارد. باشگاه استقلال پس از دربی از شکایت علیه داوری، اظهارات تند علیه فدراسیون فوتبال و وزیر ارتباطات و شکایت علیه بازیکنان پرسپولیس خبر داد. شکایتی که مسئولان باشگاه استقلال از فرشاد فرجی و عیسی آل کثیر بازیکنان پرسپولیس کردند، به نظر می‌رسد بیشتر جنبه نمایشی داشته، زیرا مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند که باشگاه استقلال حتی هزینه رسیدگی به شکایت های خود را هم به حساب فدراسیون واریز نکرده و این شکایت ها جدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که استقلالی ها بیشتر برای توجیه شکست در دربی این حاشیه ها را در رسانه ها ایجاده کرده اند.

فدراسیون نشین‌ها معتقدند آبی‌ها نه تنها هزینه شکایت را پرداخت نکردند بلکه جلسه رسیدگی به این شکایت ها را هم به تعویق انداخته اند. شاید با بیشتر فاصله گرفتن از شهرآورد، استقلالی‌ها هم از تب و تاب شکایت فاصله بگیرند و پیگیر داستان نشوند.

بیشتر بخوانید

عیسی عصای دست یحیی در راه قهرمانی لیگ برتر/ یک پنالتی طلب استقلال از دربی ۹۵

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرآورد تهران فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید