Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@15:44:12 GMT

اعتراف سارق سابقه دار به ۲۷ فقره سرقت در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۴۰۳۸

اعتراف سارق سابقه دار به ۲۷ فقره سرقت در سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ، علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با اشراف اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته، ماموران انتظامی شهرستان سنندج سارق سابقه دار را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی در ادامه با اشاره به اعتراف متهم به ۲۷ فقره انواع سرقت بیان داشت: یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند خاطرنشان کرد: پلیس بنا به وظیفه ذاتی در راستای پیگشیری و کشف جرائم به طور شبانه روزی تلاش می‌کند، اما لازم است شهروندان نیز با مراقبت بیشتر از اموال شخصی خود یاریگر پلیس باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارق سابقه دار سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از بازداشت سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در شهرستان شاهرود، دستور تشکیل جلسه قرارگاه سرقت و بررسی ابعاد موضوع توسط تیم‌های تخصصی پلیس صادر شد. 

وی با اشاره به گشت‌زنی‌های هدفمند و شبانه‌روزی ماموران، ادامه داد: سارق سابقه‌دار با تلاش ماموران شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۰ متر سیم و کابل مخابرات سرقتی کشف و او با تشکیل پرونده و دستور قضایی روانه زندان شد. 

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: تامین نظم و امنیت بدون مشارکت مردم، امری غیرممکن است. پلیس از مردم قانونمدار می‌خواهد در صورت دیدن موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد