Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان خبرنگاران بدون مرز از رژیم صهیونیستی به اتهام حمله به مقرهای رسانه‌ای در نوار غزه به دیوان کیفری بین‌الملل شکایت کرد.

به نوشته روزنامه القدس العربی، سازمان خبرنگاران بدون مرز اعلام کرد که از رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به مقرهای رسانه‌ها در غزه به دیوان کیفری بین‌الملل شکایت کرده است.

در متن این شکایت آمده است: ۲۳ مقر رسانه داخلی و خارجی در پی حملات اسرائیل تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان همچنین تاکید کرد که هدف قرار دادن عمدی رسانه‌ها و نابودی کامل و عامدانه تجهیزات آنها مطابق ماده هشت اساسنامه رم جنایت جنگی به شمار می‌رود.

خبرنگاران بدون مرز در ادامه آورده است: ارتش اسرائیل نه تنها روزنامه نگاران، تجهیزات و امکانات آنها را هدف قرار داد، بلکه مانع پوشش رسانه‌ای درگیری شد که به طور مستقیم و جدی بر غیرنظامیان تأثیر می‌گذارد.

این سازمان همچنین اعلام کرد که پیشتر نیز از رژیم صهیونیستی به اتهام هدف قرار دادن ده‌ها خبرنگار فلسطینی مسئول پوشش اخبار راهپیمایی‌های بزرگ "بازگشت" در بهار سال ۲۰۱۸ به دیوان لاهه شکایت کرده بود و اکنون از فاتو بن سودا، دادستان کل این دادگاه می‌خواهد که اتفاقات اخیر را به تحقیقات آغاز شده در ماه مارس درباره جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اضافه کند.

منابع خبری شنبه اعلام کردند که در پی اصابت موشک‌های شلیک شده توسط رژیم صهیونیستی برج "الجلاء" در غزه تخریب شد.

طبق این گزارش، ساختمان مذکور دفتر خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس و شبکه الجزیره قطر بود./ ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی خبرنگاران بدون مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به حومه دمشق

آفتاب‌‌نیوز :

شامگاه پنجشنبه منابع رسانه‌ای خبر دادند صدای چند انفجار در حومه دمشق شنیده شده است.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای غیر رسمی سوری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی حمله هوایی را به منطقه «نجها» در جنوب دمشق و همچنین شهر «القنیطره» انجام داده است.

ساعتی بعد، یک منبع در وزارت دفاع سوریه به خبرگزاری سانا اعلام کرد در پی حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، هشت نظامی مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد
  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت