Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی مهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بیش از 2 هزار بسته معیشتی در قالب طرح «رزمایش ضیافت همدلی» بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا یکی از مأموریت‌های این اداره‌ است، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 2 هزار بسته معیشتی که شامل اقلام ضروری همچون برنج، ماکارونی، رب گوجه ، قند، روغن و حبوبات بودند در قالب اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی از محل اجرای نیات موقوفات و کمک‌های خیرین استان تهیه و بین خانوارهای نیازمند و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرابی از توزیع غذای گرم میان روزه‌داران استان خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون حدود 7 هزار پرس غذای گرم از محل‌های ذکر شده میان جامعه هدف توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده به میزان ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بوده است افزود: کمک‌های اوقاف استان در بین اقشار نیازمند در قالب‌های متعدد در حال انجام است که اهدای چهار قلم جهیزیه به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به زوج‌های کم بضاعت نمونه این خدمات است.

مهرابی بیان کرد:  اهدای جهیزیه به نوعروسان از طرف اوقاف استان هر سال در چند مرحله با هدف ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی اوقاف تصریح کرد: هدف از اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر، ترویج فرهنگ وقف، نوع دوستی، مواسات و صدقه و فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

انتهای پیام/38036

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون فرهنگی اوقاف چهارمحال و بختیاری توزیع بسته معیشتی ضیافت همدلی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها

قطره از بارش‌ پراکنده باران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بیشترین بارش‌ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری از عشایر و کوهنوردان خواست: از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار