Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:41:50 GMT

آخرین جزئیات از قتل کارگردان معروف سینما

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۴۲۴۸

آخرین جزئیات از قتل کارگردان معروف سینما

یک منبع آگاه در پلیس تهران، کشف جسد "بابک خرمدین" کارگردان سینما را تایید کرد و گفت: جسد مثله شده این مرد جوان صبح ۲۶ اردیبهشت جاری در خیابان نفیسی محله اکباتان کشف شد.

به گزارش برنا؛ این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، صبح روز دوشنبه گفت: مأموران کلانتری ۱۳۵ تشخیص هویت و تجسس با حضور در محل کشف جسد و تشکیل پرونده، به بررسی ابعاد این قتل پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این ارتباط یکی از اقوام نزدیک این کارگردان سینما دستگیر شده است، اظهار کرد: این فرد در اعترافات خود گفته است به خاطر اختلافاتی که با مقتول داشتیم صبح دیروز -یکشنبه- او را با خوراندن دارو، بیهوش کرده و سپس با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

این منبع آگاه اضافه کرد: متهم مدعی است که پس از انجام قتل و برای خارج کردن جسد این کارگردان، آن را تکه تکه کرده و در نزدیک‌ترین سطل زباله انداخته است.

بابک خرمدین متولد ۱۳۵۳ در تهران و کارگردان سینما بود.

منبع: ایرنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تشخیص هویت قتل زباله قتل کارگردان جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام آگاه امروز یکشنبه خبر داد که «ویلیام برنز» (William Burns) رئیس سازمان سیا برای برگزاری یک نشست اضطراری با نخست وزیر قطر به شهر دوحه واقع در قطر سفر می کند.

این منبع آگاه افزود: «ویلیام برنز» برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر با هدف اعمال فشار حداکثری بر اسرائیل و حماس برای ادامه مذاکرات، راهی دوحه شده است.

به گزارش رویترز، چشم انداز برقراری آتش بس در غزه ضعیف به نظر می رسد؛ زیرا حماس مجددا خواستار پایان جنگ در ازای آزادی اسیران شده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اشغالگران قدس صراحتاً این موضوع (برقراری آتش بس) را رد کرده است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6097593

دیگر خبرها

  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس