Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت ورزش های جانباران ومعلولان استان البرز با گلایه از رویکرد مدیریت شهری کرج به ورزش جانبازان و معلولان گفت:قول هایی برای تسهیل فعالیت ورزشکاران ما داده شد اما تاکنون هیچکدام عملی نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید براتی اظهار کرد: در موضوع تسهیل تردد ورزشکاران و حمایت از تیم های منتخب وعده هایی داده شد اما با گذشت دو سال خبری از اجرای آنها نیست و ما همچنان در پیشبرد اهداف وبرنامه های خود دچارمشکلات زیادی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براتی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران جانباز ومعلول البرز گفت: در رشته های چون والیبال نشسته در صورت حمایت شهرداری توان روی سکو رفتن در لیگ برتر را داریم و این توقع می رود تا در برنامه های امسال تیم والیبال نشسته را مورد حمایت قرار دهند.

دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولان البرز از کسب دو سهمیه قطعی پارا المپیک توسط مهرزاد مهروان و امیر جعفری خبرداد و گفت: خانم الناز دارابیان نیز در پرتاپ دیسک از شانس بالایی برای کسب سهمیه برخوردار است.

وی در پایان گفت: کرونا بخش زیادی از برنامه های ما را در ماه های اخیر دچار رکورد وتعطیلی کرده و امیدوارم با فروکش کردن این بیماری وانجام واکسیناسیون بتوانیم دوباره فعالیت های عادی خود را از سر بگیریم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز امیر جعفری ورزش جانبازان و معلولین سهمیه پاراالمپیک 2020 کرونا الناز دارابیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد