Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:26:02 GMT

امباپه با ارزش ترین بازیکن دنیای فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۴۵۷۵

امباپه با ارزش ترین بازیکن دنیای فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت ترانسفرمارکت براساس آخرین ارزیابی ها، ارزشمندترین بازیکنان دنیای توپ گرد را معرفی کرده است.

*امباپه با ارزش ترین 

برهمین اساس کیلین امباپه، مهاجم 22 ساله عضو پاری سن ژرمن براساس شرایط کنونی بازار فوتبال حرفه ای جهان، حدود 160 میلیون یورو ارزش دارد. این رقم در حالی است که یک سال قبل، ارزشی معادل 200 میلیون یورو برای وی برآورد شد اما با توجه به عملکرد وی و نیز در نظرگرفتن شرایط کرونایی، ارزش این بازیکن تا 160 میلیون یورو کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*کین در رده دوم

هری کین در این فهرست، در رده دوم قرار دارد. مهاجم ملی پوش و انگلیسی تاتنهام هاتسپر با داشتن ارزشی بالغ بر 120 میلیون یورو در این فهرست پله دوم را به خود اختصاص داده است. کین در آغاز یک سال گذشته از 150 میلیون یورو تا این حد دچار کاهش ارزش شده است.

*هالند در رده سوم

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی بورسیادورتموند که در فهرست با ارزش ترین بازیکنان زیر 21 ساله های جهان در رده نخست قراردارد، در این فهرست با ارزشی بالغ بر 110 میلیون یورو در پله سوم جای گرفته است.

البته در این رده او با محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول و نیمار، گلزن برزیلی پاری سن ژرمن شریک است.

*5 بازیکن 100 میلیونی

براساس تخمین و تحلیل های متفاوت ترانسفرمارکت هم اکنون 5 بازیکن وجوددارند که ارزشی حدود 100 میلین یورو دارند.

این نفرات شامل جیدون سانچو(بورسیادورتموند)، ترنت آلکساندر آرنولد(لیورپول)، سادیو مانه(لیورپول)، رحیم استرلینگ(منچسترسیتی) و کوین دبروینه(منچسترسیتی) می شوند.

*کیمیش یکی از 90 میلیونی ها

در رده دیگر این فهرست جالب بازیکنانی همچون برونو فرناندس(منچستریونایتد)، یوشوا کیمیش(بایرن مونیخ)، یان اوبلاک(اتلتیکومادرید)، روملو لوکاکو(اینترمیلان) بازیکنانی هستند که 90 میلیون یورو ارزش دارند.

*قیمت مسی و رونالدو

از نکات قابل تامل این فهرست تعیین ارزش کنونی فوق ستاره های همچون مسی و رونالدو است. این دو که روزگاری گران ترین و باارزش ترین بازیکنان دنیای توپ گرد برشمرده می شوند، اکنون از صدر فاصله گرفته اند.

مسی طبق آخرین تخمین 80 میلیون یورو ارزش دارد و ارزش کریس رونالدو بالغ بر 50 میلیون یورو برآورد شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال امباپه یورو میلیون یورو ترین بازیکن ارزش ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!

هم تیمی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه مقایسه جود بلینگام با این بازیکن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، جود بلینگام چهارمین بازیکن رئال پس از والورده، رودیگر و رودریگو است که بیشترین دقایق را در زمین بوده است. ۳۱۹۰ دقیقه در ۳۶ بازی و ۲۱ گل زده باعث شده است جود بلینگام یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان در بین پنج لیگ برتر اروپا باشد و این مسئله باعث شده است تا خیلی ها او را با دوران اوج زیدان در رئال مقایسه کنند.

به گزارش اسپورتال، مارسل دسایی هم تیمی سابق زین الدین زیدان در تیم ملی فرانسه درباره مقایسه بلینگام و زیدان گفت: بلینگام عملکرد خوبی مقابل بارسلونا نداشت اما همچنان نقش مهمی برای تیمش ایفا کرد و توانست گلزنی کند. او می داند چگونه دفاع کند، قادر به زدن گل های مهم است و می تواند از هوش بازی خود به نفع تیمش استفاده کند. اما مقایسه با زیدان را قبول ندارم. با وجود اینکه استعداد بلینگام شبیه به زیدان است ولی تفاوت هایی بین آنها وجود دارد.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، تابستان ۲۰۲۳ بلینگام را می‌خواستند اما این رئال مادرید بود که او را با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو به دست آورد که با تمام بندها به ۱۳۴ میلیون یورو می‌رسد. عملکرد بلینگام تا اینجا نشان می‌دهد که کاملا ارزش این مبلغ هنگفت را داشته است.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باید در دیدار بعدی امشب جمعه در زمین رئال‌ سوسیداد به میدان برود. رئال در دیدار قبل برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا اختلافش را با آبی‌اناری‌ها در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش دهد و به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • حواشی دنیای فوتبال
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!