Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:13:02 GMT

سومین حادثه خروج قطار از ریل در آمریکا‏

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۴۶۳۳

سومین حادثه خروج قطار از ریل در آمریکا‏

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی راشاتودی گزارش داد: این قطار باری حامل کود شیمیایی بود که در شمال غربی آیووا از خط خارج شد. در پی این حادثه اهالی مناطق مسکونی اطراف تخلیه شدند و تیم واکنش سریع برای مهار مواد خطرزا وارد عمل شد.

طبق گزارش‌های محلی، این قطار حامل مواد شیمیایی خطرناکی مانند نیترات آمونیوم بود که در تولید کود شیمیایی بکار می‌روند و بسیار قابل انتشار و خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه حدود ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی در حومه شهر کوچک سیبلی در شمال غربی ایالت آیووا و هم مرز با ایالت مینه سوتا رخ داد. ده‌ها واگن واژگون شده بر روی هم تلمبار شده و برخی از آن‌ها آتش گرفتند بطوریکه ابر سیاه بزرگی در بالای محل حادثه تشکیل شد که در تصاویر و فیلم‌های منتشر شده قابل رویت است.

وسعت این حادثه هنوز بدرستی مشخص نیست و بر اساس یک بیانیه کوتاه محلی حداقل ۷۴ واگن از خط خارج شدند و برخی واگن‌ها هنوز تا صبح در آتش می‌سوختند.

هنوز گزارشی از مجروحان احتمالی منتشر نشده است و حادثه در دست تحقیق است.

این حادثه همچنین فقط ۲۴ ساعت پس از حادثه خارج شدن یک قطار از خط در ایالت مینه سوتا رخ داده است.

شنبه بعد از ظهر هم یک قطار باری در حدود ۱۲۰ مایلی حادثه دیروز و درست آن سوی مرز با مینه سوتا از خط خارج شد که آن قطار نیز حامل مواد خطرناک از جمله اسید هیدروکلریک بود که در پی آن حادثه نشت کرد.

روز ۱۱ مه نیز یک قطار باری دیگر حامل مواد خطرناک در حدود ۴۵۰ دورتر و در مرکز ایالت ایلینوی از خط خارج شده بود که موجب نشت مواد شیمیایی شده بود.علت هیچیک از این حوادث هنوز فاش نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خروج قطار از ریل حوادث رانندگی دولت آمریکا خط خارج شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عارف شرهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر برخورد دیزل قطار با واگن در روز چهارشنبه در ایستگاه هجرت اهواز چهار نفر مصدوم شدند.

این حادثه در ساعت ۹:۱۲ دقیقه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه در ایستگاه هجرت فلکه راه‌آهن اهواز رخ داد و چهار نفر مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله گزارش شده که با آمبولانس به بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901719

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت