Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: روابط عمومی، پل ارتباطی رسمی در دانشگاه پیام نور با بدنه دانشگاه و رسانه‌ها است و همین مسئله موجب تبیین جایگاه دانشگاه به عنوان یک شخصیت واقعی حقوقی شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در جلسه گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد؛ افزود: امروزه روابط عمومی‌ها به جایگاه حقیقی خود دست یافته و با خارج شدن از پوسته سنتی و استفاده از روش‌های نوین ارتباطی نقش بسیار مهمی در سازمان‌ها و نهاد‌ها ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دانشگاه پیام نور به مدد نیرو‌های توانمند خود در ادارات روابط عمومی این دانشگاه در سراسر کشور، با یک سیاستگذاری متمرکز و تنوع افکار و سلیقه‌ها، به درستی توانست جایگاه این دانشگاه را در بین مردم تبیین کند.

وی با عنوان اینکه مدیران روابط عمومی در تعامل مثبت و پاسخگوی مسائل دانشجویان هستند، تاکید کرد: محتوا‌هایی که در طول یکسال گذشته و در ایام شیوع بیماری کرونا برای اطلاع رسانی به دانشجویان توسط روابط عمومی تولید شد و از طریق ابزار‌های نوین به دست دانشجویان رسید، توانست ضمن اطلاع رسانی به موقع، نمایشی از واقعیت‌های درون دانشگاه را به بهترین شکل در معرض دید دانشجویان قرار دهد.

محمدرضا زمانی تاکید کرد: روابط عمومی، تنها پل ارتباطی رسمی در دانشگاه پیام نور با بدنه دانشگاه و رسانه‌ها است و همین مسئله موجب انسجام فعالیت‌ها و همچنین تبیین جایگاه دانشگاه به عنوان یک شخصیت واقعی حقوقی شده است.


وی با عنوان اینکه ارتقای اعتبار و جایگاه روابط عمومی‌ها ضرورتی انکارناپذیر است؛ اظهار داشت: حفظ استقلال روابط عمومی مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد و حضور مدیران روابط عمومی دوشادوش مدیران در نشست‌ها و همچنین در تمامی مسائل مربوط به دانشگاه کمک می‌کند که افکار و سیاست‌های دانشگاه به شکل مطلوب و مستقیم اطلاع رسانی شود.


رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر از فعالیت‌های موثر روابط عمومی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور که مسئولیت حساس و سنگینی را بر دوش دارند؛ افزود: نقش روابط عمومی در اعتلای سازمانی بسیار موثر بوده و دانشگاه پیام نور خود را موظف می‌داند در جهت تقویت هر چه بیشتر ادارات روابط عمومی اهتمام ورزد و با بررسی مسائل و مشکلات آنها، راهکار‌های موثر را برای پیشبرد بهتر و اطلاع رسانی دقیق‌تر فعالیت‌های دانشگاه ارائه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدرضا زمانی دانشگاه پیام نور روابط عمومی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: با عنایت به درخواست های مکرر دانشجویان و موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، زمان ثبت درخواست تغییر محل آزمون در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت دو روز تمدید شد.

بر این اساس دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند در تاریخ های یاد شده با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آن‌ها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

کد خبر 6099056

دیگر خبرها

  • ضرورت ورود قرآن به بدنه جامعه/ تشریح ماموریت های جامعه المصطفی
  • آموزش جنایت و روابط نامشروع ماحصل اخبار حوادث بدون پیوست!
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • دانشگاه آزاد حلقه گمشده جدایی جامعه و دانشگاه را یافته است/ تشریح جایگاه طرح صدرا میان دانشجویان
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است